Followers

i decree

woensdag 24 maart 2010

Ik kijk uit naar een goeie kop thee!! Dank jullie… zoals altijd, en dat is geen losse opmerking… het is Waarheid en vanuit het hart.

En zo is ook onze devotie naar jullie allemaal op jullie Aarde en voor de zaak!


24 maart 2010 Blossom met de Galactische Federatie


(vertaling winnyd@stralendetoekomst.nl )

Blossom: Goedemiddag jullie. Blij dat jullie je ding doen en dan zien we wel hoe de rivier gaat stromen!

Federatie van Licht (FvL): In welke richting de rivier stroomt zal afhankelijk zijn van hoe de wind waait, niet?


Bl: Nog nooit over na gedacht, en ik probeer alleen om “naar dat concept te kijken”. En vanwaar ik sta kan de rivier misschien een kant uitstromen en die kan dan alleen de andere kant uitgaan door de wind, en niet noodzakelijk “stroomt” de rivier in de richting van de wind maar wordt wel gedwongen een richting uit door wat haar natuurlijke stroom is…. ik heb het gevoel dat dit allemaal naar iets diepers voert!


FvL: Lieve mens… WEZEN … mens!! Is er niet ontelbare keren gesproken over iemands gedachten, om met “de stroom mee te gaan”? “go with the flow”? Is er niet een gezegde “Laat los en laat God?” En toch… hoe vaak is er een worsteling gaande tussen denken en hart? Hoe vaak is het dat iemands verklaring van onafhankelijkheid tegen de innerlijke strijd vecht om de kronkel te volgen? De eeuwen door zijn jullie heerlijk onbewust geweest dat er iets was waar je bewust van moest zijn… en daarom wat jullie niet wisten deed je ook geen kwaad… Of tenminste, dat kan je hebben gedacht… En toch nu, is het niet zo dat als iemand wakker wordt voor alle dingen die men niet wist en nu wel, dat er een confrontatie schijnt te zijn met je zielzelf, en je je afvraagt wat er nu Waarheid is en wat niet? Jullie merken dat het zelf talloze ontdekkingen en conclusies moet onderzoeken die misschien botsen met dat wat men heeft gekend als een vaststaand feit daar dat vanaf het vroegste begin geïndoctrineerd werd als een feit. Om in staat te zijn jezelf te bevrijden van deze feiten… dat kan soms de ontdekking brengen van een ‘verzinsel’ over een bepaald onderwerp, tot aan een misschien diepe verontwaardiging. Om verhalen te hebben die door schande werden ontsierd en je dat te laten geloven kan de ziel op een plek achterlaten waardoor je helemaal niets meer weet, en toch begrijpen dat ze zo veel meer weten dan ze eerder wisten. Men ontdekte nog niet dat wat behandeld werd als een “sprookje” en als een “mythe verhaal” veel herkenbaarder is als Waarheid dan die verhalen die ontworpen werden om als Waarheid te dienen in een wereld die bezwangerd is van leugens?


Bl: Ik moet zeggen dat als ik terug kijk naar wat ik geloofde toen ik katholiek werd opgevoed, ik me maar met heel weinig van die Waarheden kan verbinden en in die tijd werd ik werkelijk gestraft… als ik dat waagde te betwijfelen… Oh, als de nonnen me nu zouden zien!!!
Zullen dan al die onwaarheden verdwijnen in deze Nieuwe Wereld? Zullen de kinderen van morgen alleen maar WETEN wat is? Ik stel me voor dat dit zo zal zijn omdat we al die nonsens achter ons gaan laten, nietwaar?

FvL: Achter, wat?

Blossom: Achter ONS!

FvL: Het zit in het Goddelijke plan. En wij kunnen door het Licht dat vanuit jullie planeet komt, zien dat dit allemaal heel goed verbonden is met dat plan. En toch, mogen we je een vraag stellen?

Bl: Natuurlijk.

FvL: Als het zou zijn dat wij plotseling uit je leven zouden gaan, als het zo was dat we niet meer met jou communiceerden, hoe zou je dat vinden/voelen?

Bl: Oh… Laat dat vallen in waarom doe je dat niet??? Is het een hypothetische vraag?

FvL: We willen eerst jouw antwoord.

Bl: Oké, … laat me er eerst even over nadenken… zonder twijfel zou ik me verdrietig voelen, want ik vond het heerlijk deze reis met jullie, alhoewel het wel zijn ogenblikken heeft gehad!! En echt, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik niet met jullie ‘praat’ in ieder geval… in mijn hoofd… via mijn hart. Jullie zullen er altijd zijn. Hoe langer ik er over nadenk… hoe meer ik me realiseer dat jullie nooit weg zullen gaan… omdat jullie zo diep in mijn hart zitten… dus, zelfs als je hier niet was om deze woorden te schrijven en te communiceren zoals we dat doen op deze speciale manier, ik zou nooit voelen alsof ik jullie kwijt was… omdat alhoewel je niet gezien wordt, jullie wel gevoeld worden… in het diepste deel van mijn ziel. Dat is nogal interessant, omdat de vraag die je net gesteld hebt, nooit bij me op was gekomen, daarom hoefde ik er ook niet over na te denken over hoe ik me zou voelen als je er niet was… En dit voert allemaal tot wat…?

FvL: Om aan anderen die deze communicatie niet hebben die jij, Blossom, met ons hebt, duidelijk te maken dat wij heel zeker zoals je zei in IEDERS hart zijn. We zijn deel van jullie. We zijn deel van elkaar want we zijn allemaal EEN. We hebben hier zo vaak over gesproken, maar we proberen je te helpen om dit concept van EENHEID te vatten op een manier die jullie nog niet beheersen. Het WETEN dat we er altijd zijn of er nu ‘woorden’ worden gesproken of niet, dat is de verbinding die we allemaal hebben… met elkaar… want we zijn daar in jullie ziel… ALS JOU/JULLIE … deel van JULLIE. Deel van ons, elk partikeltje energie dat WE zijn… is van het zelfde maaksel energie dat in de partikeltjes van jullie maaksel zit. Zie je? Zo zijn we allemaal deel van hetzelfde. Daarom voel je die verbondenheid, want als wij zeggen dat we VAN jullie zijn…. WE ZIJN HET! WE ZIJN NIET IETS ANDERS. We zijn IN jullie hart omdat we VAN jullie hart zijn… hoe zouden we dan ooit weg kunnen gaan? Op dezelfde wijze dat degenen die van jullie planeet zijn weggegaan met hun aardse stoffelijke vorm JULLIE niet hebben verlaten want ze zijn deel van je, en als je hun energie om je heen VOELT en in je hart dan ‘pik’ je gewoon dat deel van JOUW energie ‘op’ dat ook HUN deel van jou is. Kun je dit begrijpen?

Bl: Ja. Het helpt me om dit concept van EENHEID te vatten. Want alhoewel ik WEET dat we allemaal van dezelfde energie zijn, schijnen soms onze afgescheiden fragmenten zo DAT te zijn… Afgescheiden!! Dus nu dan… Zij die denken dat jullie een verdichtsel van mijn fantasie zijn, zij die weigeren wakker te worden om aan de rozen te ruiken, hoe kunnen zij jullie LIEFDE niet VOELEN als jullie deel van hen zijn? Hoe kunnen ze ZO diep in slaap zijn, terwijl ons steeds verteld wordt dat WIJ ALLEMAAL vrijwillig hier zijn in deze tijd en dat WIJ ALLEMAAL uitgekozen werden? Nou, mijn vraag aan jullie is dan… als ze weigeren wakker te worden, met alle respect… welk nut hebben ze dan voor dit hele Ascentie proces? Want zeker, terwijl ze zich boos maken met de energie van ongeloof betreffende jullie bestaan, waarom zouden ze gekozen zijn om hier beneden te helpen? Want ze schijnen helemaal niet te helpen. Weet wel even dat ik niet oordeel… ik ben alleen nieuwsgierig.

FvL: We accepteren compleet je vraag en we zouden opnieuw zeggen dat je vanuit een aards aspect komt wat betreft de vraag.

Bl: Ja… misschien wel… omdat ik op de Aarde zit!!!

FvL: En daarom niet in staat bent om dingen te begrijpen in de Waarheid van hoe ze voorgesteld worden als ze niet van de Aarde zijn. Ons antwoord naar jou zou zijn dat zij die nog slapen dat doen omdat ze in stilte zijn geweest. Het is net zoiets als een injectie die iemand catatonisch (verstard) maakt. Ja, er is vrijheid van keuze, maar er is ook de kracht van het denken. Velen van jullie worden wakker ‘uit deze slaap’. We stoppen nu het ‘sprookje’ in je hoofd van ‘de slapende schone’(Doornroosje) en alles om haar heen in haar koninkrijk kreeg een drug/medicijn om honderd jaren te slapen. Dit zogenaamde ‘sprookje’ is niet zo ver van de Waarheid, op de manier zoals we dat in jullie termen kunnen uitleggen. En slechts als de drug geleidelijk verdwijnt is iemand in staat om het volledige plaatje te snappen van wat er feitelijk is gebeurd. Het ontwaken, lieve zielen, vindt nu plaats. De drug, zogezegd, is aan het verdwijnen, en een voor een keren zielen terug naar hun vroegere zelf… hun vorige levens. Ze zijn zich aan het herinneren wie ze zijn en waar ze vandaan kwamen… terwijl ze wakker worden uit deze diepe sluimer. En toch… het hangt van de ‘constitutie’ af van een individu over hoe snel of hoe langzaam hun omhoogrijzen tevoorschijn komt.

Bl: Daar is dat woord weer, het wordt een natuurlijk deel van onze vocabulaire.

FvL: Dus zie je, er is geen blaam, er is geen oordeel over degenen die weigeren om wakker te worden, want het is hen ingedruppeld, en het is de drug die bij sommigen zijn greep steviger vasthoudt dan bij anderen… als we dat zo kunnen stellen.

Bl: Beschrijf deze drug op een andere manier, als je zo vriendelijk wilt zijn?

FvL: Een bottle neck. (Een flessenhals)

Blossom: Yep dank je…. dat legt dit geweldig uit!!! Een bottle neck??? Alsjeblieft!!!

FvL: We stelden je een beeld voor van veel zielen in een fles en de lange dunne nek had deze zielen samen geknepen die probeerden uit de nek te knijpen. Jullie werden in een fles gestopt en de kurk werd er stevig op gedrukt. Jullie werden onderdrukt en gesmoord en toch zijn jullie nu aan het rebelleren. Jullie zijn ‘belletjes’ geworden waardoor als er geschud wordt, de kurk met KRACHT uit de fles vliegt en met Licht explodeert. Meer en meer van jullie maken je zelf vrij van deze geesteshouding, uit deze ‘dodelijke’ positie.

Bl: Dat is nogal een sterk woord voor jullie?

FvL: En toch een heel juist woord. Want als jullie opnieuw “levend worden” zul je zien dat we correct zijn in de keuze van woorden.

Bl: Ik weet dat het tijd wordt om al gauw te gaan, maar dit “levend worden” is een van die dingen die zo dichtbij en toch zo ver weg voelen. Ik voel dat ik op de rand sta van de ontdekking van de NIEUW MIJ en de NIEUWE WERELD… en toch schijnt iedere dag weer een volgende dag op de rand te zijn!!!

FvL: En we zeggen jullie dat op een dag… zonder enige twijfel jullie in je harten zullen WETEN dat je in deze NIEUWE WERELD bent gegaan waarover we spreken en dat de NIEUWE JULLIE nu comfortabel wakker zijn en dat jullie het leven leven in de helderste vorm zoals het was ontworpen. We beloven dit… dit WETEN we.

Bl: Okidoki. Ik neem het op je woord aan… Want dat zijn woorden waarop ik steeds meer ben gaan vertrouwen.

Mmm… laat me dit nou even teruglezen… en ontdekken waar dit nou allemaal over ging… Het lijkt al weer zo lang geleden dat ik begon!! Ik kijk uit naar een goeie kop thee!! Dank jullie… zoals altijd, en dat is geen losse opmerking… het is Waarheid en vanuit het hart.

FvL: En zo is ook onze devotie naar jullie allemaal op jullie Aarde en voor de zaak!




Federation of Light by Blossom Goodchild

http://flingerman.blogspot.com - DEUTSCH

http://folinchina.blogspot.com/ - CHINESE

http://flinspanish.blogspot.com - SPANISH

http://flindutch.blogspot.com – DUTCH

http://federationlight.blogspot.com – PORTUGUÊS

0 reacties:

Een reactie posten

LOVE

SYDNEY EVENT

meditation

Dit is zo’n prachtige video dat ik hem graag doorstuur. Zij spreken over Het Gebeuren, waar ook Blossom over spreekt, de Federatie dan. Zij zeggen niet wanneer dat komt, wel dat het dichtbij is. IK WEET NIET OF DIT HET IS…. maar in ieder geval is hier wel iets wat zeer belangrijk is, het vierkant tussen Uranus en Pluto wat momenteel op zijn toppunt staat. Een heel belangrijk spanningsmoment. Ik probeer de film vluchtig snel te vertalen omdat het om deze dag gaat. Gooi je intentie, al doe je dit vanmiddag of morgen, bij de juiste tijd van 10:11 vanavond… dat werkt allemaal.

Ik vertaalde ongeveer alles, daar staat alles in, maar in stukjes dus, op de film. Druk dit af dan kun je het bijhouden.

De vertaling:

WERELD MEDITATIE OM EEN REVOLUTIE VAN LICHT EN EEN NIEUWE HER-GEBOORTE (RENAISSANCE) TE TRIGGEREN

Mercurius, Venus, Jupiter,Saturnus , Neptunus en Pluto zullen een zespuntige ster mandala vormen om de Zon op 23 november 2013 (dit getal is 13, een eindgetal van de Maya telling.w.) Tegelijkertijd vormen Pluto en Uranus een vierkant. Ze scheppen zo een veelbetekenend astrologische situatie. Dit stelt ons in staat om een belangrijke energie vortex te activeren. Dit wordt het AION Portaal genoemd. En die triggert een Revolutie van Licht. En een Nieuwe Renaissance. Het representeert het meest belangrijke astrologisch aspect van deze tijd.

Voor de eerste keer in Aarde’s geschiedenis zal er een verbinding worden gemaakt tussen 3D van het stoffelijke rijk en 11 D van het kosmische atmische plan, het plan van Bewustzijn en het leven zelf. Van totale vrijheid en verrukking. Waar de beperkingen van het zielenlichaam worden doorbroken naar de dimensie van oorspronkelijk voelen en het Moeder Schepper principe, waar men co evolutionair bewustzijn, Gods bewustzijn beleeft .

De activering van het AION Portaal zal een ommekeer veroorzaken van de getijdenstroom. Op het moment van de activering van het Aion portaal zal de Grote Centrale Zon een impuls afgeven die onze Zon zal penetreren en de mandala’s van de planeten erom heen. die zenden harmonieuze resonantie golven door ons hele zonnestelsel.

Deze galactische minipuls zal worden doorgezonden door Aion en Iona, een kosmisch paar van tweelingzielen die enorm heeft bij gedragen aan de formatie van Galactische Centrale Beschaving van Licht, miljoenen jaren geleden.


Iona’s bedoeling is nu om Godinne Bewustzijn te verspreiden om ons te helpen de dualiteit te overstijgen en om in een ecstatische verbinding te leven met de Schepper terwijl we het Goddelijk waarnemen in alles. Aion’s bedoeling is om veilig te stellen dat de Galactische kosmische cyclus verandert in harmonie met de 25.000 jarige hartslag van de Galactische Centrale Zon. Hij overziet/houdt toezicht over deze activering van het Aion portaal op planeet Aarde. En dit kondigt de verschuiving van de Eeuwen aan wat ons brengt naar een nieuwe Era van Vrede, Liefde, Vrijheid, Rechtvaardigheid en Vreugde voor iedereen! Het is tijd om actie te ondernemen. Het is tijd om de bestemming van onze wereld in onze handen te nemen.

Om het Aion portaal te activeren wordt gevraagd om allemaal samen ons in te stellen, te mediteren op dezelfde tijd (of verschoven tijd.w.) op de hele wereld. Op 23 nov. 2013, om 10: 11 uur . ’s avonds, dus (er staat 9:11 GMT dat is hier 10:11 u. Maar je kunt dit ook ’s middags doen en tijd instellen op ’s avonds. ) Je kunt in grote of kleine groepen mediteren of apart.. dat kan ook. Maar ook op een speciaal triggerpunt voor de nieuwe Renaissance in Florence in Italië. En om collectief ons te visualiseren als een verenigd bewustzijn. Het Gebeuren dat ons vergezelt naar een nieuwe Era van Licht dat gebeurt in het NU!

Door dat te doen creëren wij een helder en harmonieus kanaal van manifestatie voor de uiteindelijke bevrijding van de planeet en helpen dit te manifesteren zo snel en zo geweldloos als mogelijk is.

Wij KUNNEN dit doen! Maar het is belangrijk om dit met zoveel mogelijk mensen te visualiseren om de kritieke massa te bereiken. Help dus dit te verspreiden! Wij hopen al jullie prachtige zielen te ontmoeten in de hogere dimensies van 23 november….
Dan komen instructies voor de meditatie. Ontspan je, adem diep en rustig. Roep de aanwezigheid van je ziel (Hoger Zelf) op en je gidsen en engelen en aartsengelen en opgestegen meesters.

Verbind je met het wereldwijde collectieve bewustzijn.

visualiseer het moment van de compressie doorbraak, de flits van het Gebeuren van Goddelijk Licht die de hele Aarde omvat en al haar bewoners die onze prachtige planeet bevrijdt van alle duistere energie en de uitstraling ervan. Dat gebeurt in het NU. Heb een gevoel van diepe dankbaarheid, intense liefde … WE ZIJN EINDELIJK VRIJ!!! VICTORIE NU, BEVRIJDING NU!

EINDELIJK VRIJ. VERspreid deze video over al jullie blogs en websites……

Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild
Graham Dewyea interviewt haar