Followers

i decree

donderdag 1 december 2011

01:12:2011

  December 1, 2011

 
Ik weer!!! Wat? … Zo gauw al?? 

Ik moest NU gewoon schrijven en niet pas over een week of zo, als het stof zou zijn gedaald… om iedereen te laten weten dat ik in orde ben. In feite ben ik nu MEER dan in orde! Ik ben Tickety Boo en dan nog wat. Kan het door al het licht komen dat in mijn richting werd gestuurd? 


Ik versier me met snorkel en zwemvliezen om door de zee van emails te zwemmen. Honderden en honderden en honderden ervan. Ze sturen me Liefde en voelen mijn pijn…. Daarom moest ik dit nu uitzenden om te zeggen dat ik me goed voel. Ja, de channeling van 29 november was diep pijnlijk (in die tijd dus) maar Werkelijk… toen ik eenmaal de verzendknop had ingedrukt op dinsdagavond…. werd ik wakker en WIST in mijn hart dat ik het juiste had gedaan voor mij… op die tijd. Als men in zijn eigen Waarheid staat, laat dit altijd iemands energie WETEN dat men het juiste heeft gedaan.
Maar… als jullie me nu even wat tijd toestaan…. Vanwege het antwoord dat ik kreeg…. er zijn enkele dingen die ik wil verduidelijken.


De reden dat ik wilde stoppen met de communicatie met de Federatie van Licht op dit moment werd gezegd…. Is vanwege de discrepanties in verklaringen van hen over de Pilaren van Licht. Veel mensen schreven en stelden voor dat WIJ zelf de zuilen zijn wat ik eerder aan ‘Hen’ gestuurd had.


Mag ik gewoon hier even uitleggen waar ik vandaan kom voor degenen die dit niet volledig begrijpen? Maar toch bedankt, dat velen, velen, velen dat wel doen.


Channeling van 29 juni 2011


Terwijl ik vragen stel….Blossom: Deze Zuilen van Licht waar jullie over hebben gesproken… toen jullie ze in mijn hoofd lieten zien, toen je er voor het eerst over sprak… nou, ik zag nu wat ik zag… hoge structuren van Licht aan de hemel, en jullie zeiden dat we hen zouden zien bewegen, ze zouden een immense energie afgeven en er zou GEEN ontkenning meer zijn over wat ze waren.


Fed.v.L: Inderdaad. En wij hebben onze koers niet veranderd, wat dit betreft.


Blossom: Ok. Alleen sommigen VOELEN dat WIJ die Zuilen van Licht zijn. 


Fed.v.L: Wij eggen dat dit een manier van spreken is. Ja, hoe jullie Licht schittert. Veel meer dan jullie je realiseren. Maar dat waar wij over gesproken hebben is zoals we zeiden dan het zou zijn. 


Bloss: En jullie zeiden dat dit er is voor dat het jaar om is?


Fed.v.L: Dit is zo. 


Channeling 10 augustus 2011


Bloss: Alleen een notitie voor jullie dagboek… De Pilaren van Licht??? Jullie zeiden aan het eind van ons jaar… dit is alleen zodat jullie het niet vergeten. Velen kijken naar ze uit. Ik weet dat we nog 5 maanden hebben, maar ik wilde niet dat het uit jullie gedachten ging… weten hoe druk en zo jullie het hebben! 


Fed.v.L: En hoe VOEL jij je daarover en over de verschijning ervan?


Bloss: Dat weten jullie, nietwaar? Maar ziende zoals jullie dat vroegen, moet er een reden zijn. Ik wil graag dat ze zich vertonen zoals jullie gezegd hebben. Anders…. Ik zal dan natuurlijk moeten gaan denken over de correspondentie met jullie. MAAR TOCH…. WEET IK dat jullie van WAARHEID zijn en hoe jullie zo velen helpen… het zou niet goed zijn voor jullie om dit te zeggen en dan de goederen niet af te leveren.


Ik accepteer jullie WAARHEID over 14 oktober en waarom jullie niet konden doen wat jullie wilden. Ik accepteer dat 14 oktober er was om vele, vele redenen…. Maar wij hebben ons VERTROUWEN in jullie… op een heel diep niveau… en … om geen beeld van zoiets te hebben als jullie zeiden dat er zou zijn….. zou geen zin hebben. Jullie ‘street cred’ (geloofwaardigheid van de straat) zou een volgende duik hebben gemaakt…. En DUIDELIJK, wil ik niet dat dat gebeurt. Zien jullie waar ik vandaan kom? Sommigen zeggen dat WIJ die pilaren zijn, sommigen zeggen dit, anderen dat. JULLIE zeiden dat er pilaren van groot Licht in de hemel staan die de meest wonderbaarlijke energie zouden dragen. Voor iedereen om te zien. Jullie zeiden niet metaforisch enz…. Jullie zeiden dat we het niet konden missen. Dus … ik zie er enorm naar uit ze te zien…. OK??? Goed. Prachtig! IK HOUD VAN JULLIE!
Fed.v.L: Punt genomen. Punt begrepen. We glimlachen naar jou zoals jij naar ons glimlacht. Onze WEZENS zwellen van LICHT en Liefde naar je zoals die van jou naar ons. WIJ ZIJN EEN. 


Channeling van 7 oktober 2011:

FL: Hoe schitterend schijnen jullie in het KENNEN van je ziel in deze tijd. Is er een van jullie die kan zeggen dat het niet zo is? Want zelfs degenen die zich niet op hun gemak VOELEN… zijn zich ook bewust van het LICHT dat diep van binnen zit en van zijn oprijzen naar de oppervlakte om te transcenderen. Pilaren van Licht zijn jullie inderdaad. 


Bloss: Ha! Jullie brengen het naar voren! ( ik grijns van oor tot oor)


Fed.v.L: Dat was onze bedoeling om dat te doen. Want wil je niet toegeven dat je samenzweerderige hebt om ‘van het schip te springen’ lieve dame… zouden deze Pilaren waarover we hebben gesproken dat ze zich niet zouden vertonen op precies dezelfde manier als wij gezegd hebben dat ze dat zouden doen?

Bloss: Mmm! Jullie hebben afgeluisterd! Nou, ik merk dat jullie dit duidelijk naar buiten willen hebben ben ik blij om door te gaan met dit verzoek. Ja… ik heb er over nagedacht om te stoppen met de communicatie met jullie als het nog niet was gebeurd in 2012. Niet voor altijd… maar totdat jullie de goederen afleveren.


Fed.v.L: Dus jouw VERTROUWEN in ons wankelt een beetje? 


Bloss: Nope! Helemaal niet. Dus ik realiseer me dat dit misschien vreemd lijkt. Toch, zoals ik het zie… het zou niet juist zijn dat jullie niet laten gebeuren zoals je zei… met alle respect… omdat zielen nou eenmaal teleurgesteld worden en hun belangstelling gaan verliezen voor wat jullie hebben te zeggen… hoe verlichtend het ook kan zijn. Dat is de werkelijkheid. We hebben nog een tijdje… dus ik zie maar weinig zin in tijd verliezen met hierover te praten, omdat die pilaren op elk ogenblik kunnen verschijnen. 


Fed.v.L: Wij geven de voorkeur om je vraag opnieuw te richten op de mogelijkheden van zulke gebeurtenissen die aan het Licht komen en in het tijdsframe waar wij over spraken. Het is onnodig voor ons om ons te bekommeren over deze zaak. VOEL jij begrepen? 


Bloss: Of ik VOEL begrepen? Of bedoelen jullie of ik het begrijp?


Fed.v.L: We bedoelen wat we zeiden. Do you FEEL understood?


Bloss: Sorry. Ik snap het niet. Over wat?


Fed.v.L: Over wie jij bent. 


Bloss: Het maakt niet uit of ik het ben of niet. Ik doe wat ik doe omdat ik WEET wat het is wat bedoeld is wat ik doe. Waarom deze vraag, alsjeblieft?


Fed.v.L: Omdat de relevantie ervan nodig is voor de zaak van het onderwerp waarover we staan te denken.


Bloss: De Pilaren van Licht?


Fed.v.L: Inderdaad. Laten we even verder gaan…. VOEL jij je begrepen door ons? 


Bloss: Oh! Daar heb ik nog nooit over nagedacht. Ik nam gewoon altijd aan dat jullie ‘Mij KENNEN’ en daarom mijn manieren en gedachten ‘accepteren’ . En daarom denk ik… Ja… ik VOEL me door jullie begrepen.


Fed.v.L: Toch trek jij onze motieven in twijfel?


Bloss: Nope! Nee. Jullie motieven om deze ‘pilaren van Licht’ te laten vertonen aan ons heeft alleen de Hoogste bedoeling. Dat is geen motief van jullie… jullie begrijpen dat niet… het is mijn bekommernis dat als deze Pilaren van Licht niet worden getoond… dan zullen jullie veel mensen hebben die het vertrouwen in jullie en in al het werk dat jullie gedaan hebben, kwijt raken. Ik kan eigenlijk niet geloven dat we nog steeds met dit onderwerp bezig zijn, om eerlijk te zijn. 


Fed.v.L: Tich vinden wij het van belang om JOUW gezichtspunt 



Blossom. Want zoals jij beseft…. Beseffen WIJ jouw gedachten hierover. 

--------------------------------


En dan natuurlijk die hele 24 nov. channeling die me voerde naar de plek waar ik nu ben. 


DUS … zoals jullie nu hopelijk kunnen zien… voor mij… als boodschapper, moet ik hier iets aan doen. Ik VOELDE dat het niet goed was om op die tijd verder te aan.


En toch… hoe grappig… hoe vreemd… misschien is het een ‘geconditioneerdheid’ misschien trots … wie weet het…. ik VOEL nog steeds ongeconditioneerde Liefde voor hen… Ongeconditioneerde … (ZONDER condities die er aan vast zitten) Mijn hart keek vannacht naar de sterren omhoog en zei met een glimlach ‘en hoe gaan we nou vanaf hier, jongens?’ 


Ik heb geen intentie om me nu in deze fase met hen te verbinden…. Alhoewel ik nu alleen in staat ben geweest om alle emails alleen maar af te schuimen…. De algemene overeenstemming is ‘genoeg is genoeg’. 


Maar…. Al hun leringen van Liefde en Licht zijn nog steeds beschikbaar aan mijn kant en het kan een goede tijd zijn om bij het begin te beginnen en wat revisie te doen. Er is met zoveel wijsheid geboden. 


Het heeft voor sommigen misschien geen zin… hoe ik ongeconditioneerde Liefde voor hen hebt terwijl ik deze ‘Hoge Lichtwezens’ eigenlijk op hun fiets heb weggestuurd? (met alle respect dan). Toch voel ik dat ik mezelf heb duidelijk gemaakt voor het waarom.


Dus hier zijn we op Aarde en doen wat we doen op de beste manier we kunnen. Om in je Waarheid te staan dat hebben ‘Zij’ ons geleerd. Dus dat doe ik. 


Echt, Echt, Echt ik voel me absoluut goed. IK DANK IEDEREEN voor hun vriendelijkheid en genereusheid van hart die ze me gezonden hebben. Het zou belachelijk voor me zijn om ook maar te proberen om iedere email te beantwoorden. Toch heb ik iedere bedoeling om zeker te maken dat ik intens alles zal lezen. Als ik bij die van ‘jou’ kom, zul je dat weten omdat ik een eenvoudig antwoordje zal terug sturen dat zegt ’Dank je’! Want dat zal ik serieus doen.


Voor degenen die er onzeker over zijn….. WHITE CLOUD is niet dezelfde als De Federatie van Licht. Alhoewel ik me herinner dat er gezegd was op een bepaald moment dat ‘hij’ wel deel is van de organisatie. Zijn we dat niet allemaal? En nope!... ik heb niks van hem gehoord over dit alles…. nog.. Ik sta op mijn eigen twee voeten. Het is alleen als ik wanhopig ben dat ik bovenop die van hem sta en dan dansen we samen rond.


Ik VOEL me geweldig. Ik ben klaar om te doen wat mijn ziel me ook vraagt te doen. Het schijnt dat mijn humeur door velen is genoten en mij wordt gevraagd om ‘In the loop’ te blijven. (in de running) . En ik VOEL dat ik via nieuwsbrief en blog dat zal doen. Ik weet zeker dat ik een van die zielen ben waarvan, als ik mijn Aardse toestand verlaat, de lijkschouwer zal zeggen: ”Ze is dood…. Maar ze blijft niet liggen’!


Sprekend over humor om dit ‘LICHT’ vast te houden: mijn grap van het jaar. 


FL: Een man vond een schaap en liet hem aan een politieman zien. Die zei: “Breng dat schaap naar de dierentuin, nu.” De volgende dag ziet de politieman de man met het schaap weer. De politieman laat hem stoppen en zegt: “Wat drommel, doe je met dat schaap. Ik dacht dat ik zei dat je hem naar de dierentuig moest meenemen?” De jongen zegt: “Gisteren nam ik hem mee naar de dierentuin en vandaag neem ik hem mee naar de film.”


Blossom: Wat serieuzer nu. Ik voel me zo gezegend om zo’n support achter me, voor me en naast me te hebben. Hoe prachtig hebben jullie je gedachten met me gedeeld en bieden je advies aan…. Voor wat voor mij een ENORM besluit was, maar een dat nodig was.


Er is werkelijk niets veranderd. Ons is gevraagd ons te herinneren wie we zijn…. LIEFDE. Aan het eind van de dag…. is dat zo simpel als wat. Dat is alles wat we hoeven te WETEN. Dat is alles wat we hoeven te DOEN. Dat is alles wat we hoeven te ZIJN. 


DANK JULLIE, IEDEREEN. DANK JE! DANK JE! DANK JE voor jullie helende gedachten en Liefde. Ze werkten meteen! 


FL: Ik stuur jullie MIJN Liefde Licht Gelach en die Gracieuze Gouden Stalen


Blossom
Ps. Ik ben het vertaal-team erkentelijk voor het geven van hun kostbare tijd… om de boodschappen van de Federatie van Licht zoveel landen te laten bereiken. Dank jullie zeer, aan alle betrokken van www.galacticchannellings.com




Website: Blossom Goodchild
Vertaling: Winny

Dear Readers,

 

We are looking for new translators English-Romanian and English- Hungarian for Blossom Goodchild’s messages.
We are a team of translators from all over the world (more than 100 people for 24 languages) that wants to spread messages Unconditional Love and Spirit Light as far and wide as possible.
Would you like to join us? Please send an email to one of the Coordinators of this team,
Luisa Vasconcellos
or
Galactic Channelings.com
and we’ll get back to you. Please understand that we are looking for native speakers (target language) to keep quality standards as high as possible.


Originals and translations of Galactic Messages available on



0 reacties:

Een reactie posten

LOVE

SYDNEY EVENT

meditation

Dit is zo’n prachtige video dat ik hem graag doorstuur. Zij spreken over Het Gebeuren, waar ook Blossom over spreekt, de Federatie dan. Zij zeggen niet wanneer dat komt, wel dat het dichtbij is. IK WEET NIET OF DIT HET IS…. maar in ieder geval is hier wel iets wat zeer belangrijk is, het vierkant tussen Uranus en Pluto wat momenteel op zijn toppunt staat. Een heel belangrijk spanningsmoment. Ik probeer de film vluchtig snel te vertalen omdat het om deze dag gaat. Gooi je intentie, al doe je dit vanmiddag of morgen, bij de juiste tijd van 10:11 vanavond… dat werkt allemaal.

Ik vertaalde ongeveer alles, daar staat alles in, maar in stukjes dus, op de film. Druk dit af dan kun je het bijhouden.

De vertaling:

WERELD MEDITATIE OM EEN REVOLUTIE VAN LICHT EN EEN NIEUWE HER-GEBOORTE (RENAISSANCE) TE TRIGGEREN

Mercurius, Venus, Jupiter,Saturnus , Neptunus en Pluto zullen een zespuntige ster mandala vormen om de Zon op 23 november 2013 (dit getal is 13, een eindgetal van de Maya telling.w.) Tegelijkertijd vormen Pluto en Uranus een vierkant. Ze scheppen zo een veelbetekenend astrologische situatie. Dit stelt ons in staat om een belangrijke energie vortex te activeren. Dit wordt het AION Portaal genoemd. En die triggert een Revolutie van Licht. En een Nieuwe Renaissance. Het representeert het meest belangrijke astrologisch aspect van deze tijd.

Voor de eerste keer in Aarde’s geschiedenis zal er een verbinding worden gemaakt tussen 3D van het stoffelijke rijk en 11 D van het kosmische atmische plan, het plan van Bewustzijn en het leven zelf. Van totale vrijheid en verrukking. Waar de beperkingen van het zielenlichaam worden doorbroken naar de dimensie van oorspronkelijk voelen en het Moeder Schepper principe, waar men co evolutionair bewustzijn, Gods bewustzijn beleeft .

De activering van het AION Portaal zal een ommekeer veroorzaken van de getijdenstroom. Op het moment van de activering van het Aion portaal zal de Grote Centrale Zon een impuls afgeven die onze Zon zal penetreren en de mandala’s van de planeten erom heen. die zenden harmonieuze resonantie golven door ons hele zonnestelsel.

Deze galactische minipuls zal worden doorgezonden door Aion en Iona, een kosmisch paar van tweelingzielen die enorm heeft bij gedragen aan de formatie van Galactische Centrale Beschaving van Licht, miljoenen jaren geleden.


Iona’s bedoeling is nu om Godinne Bewustzijn te verspreiden om ons te helpen de dualiteit te overstijgen en om in een ecstatische verbinding te leven met de Schepper terwijl we het Goddelijk waarnemen in alles. Aion’s bedoeling is om veilig te stellen dat de Galactische kosmische cyclus verandert in harmonie met de 25.000 jarige hartslag van de Galactische Centrale Zon. Hij overziet/houdt toezicht over deze activering van het Aion portaal op planeet Aarde. En dit kondigt de verschuiving van de Eeuwen aan wat ons brengt naar een nieuwe Era van Vrede, Liefde, Vrijheid, Rechtvaardigheid en Vreugde voor iedereen! Het is tijd om actie te ondernemen. Het is tijd om de bestemming van onze wereld in onze handen te nemen.

Om het Aion portaal te activeren wordt gevraagd om allemaal samen ons in te stellen, te mediteren op dezelfde tijd (of verschoven tijd.w.) op de hele wereld. Op 23 nov. 2013, om 10: 11 uur . ’s avonds, dus (er staat 9:11 GMT dat is hier 10:11 u. Maar je kunt dit ook ’s middags doen en tijd instellen op ’s avonds. ) Je kunt in grote of kleine groepen mediteren of apart.. dat kan ook. Maar ook op een speciaal triggerpunt voor de nieuwe Renaissance in Florence in Italië. En om collectief ons te visualiseren als een verenigd bewustzijn. Het Gebeuren dat ons vergezelt naar een nieuwe Era van Licht dat gebeurt in het NU!

Door dat te doen creëren wij een helder en harmonieus kanaal van manifestatie voor de uiteindelijke bevrijding van de planeet en helpen dit te manifesteren zo snel en zo geweldloos als mogelijk is.

Wij KUNNEN dit doen! Maar het is belangrijk om dit met zoveel mogelijk mensen te visualiseren om de kritieke massa te bereiken. Help dus dit te verspreiden! Wij hopen al jullie prachtige zielen te ontmoeten in de hogere dimensies van 23 november….
Dan komen instructies voor de meditatie. Ontspan je, adem diep en rustig. Roep de aanwezigheid van je ziel (Hoger Zelf) op en je gidsen en engelen en aartsengelen en opgestegen meesters.

Verbind je met het wereldwijde collectieve bewustzijn.

visualiseer het moment van de compressie doorbraak, de flits van het Gebeuren van Goddelijk Licht die de hele Aarde omvat en al haar bewoners die onze prachtige planeet bevrijdt van alle duistere energie en de uitstraling ervan. Dat gebeurt in het NU. Heb een gevoel van diepe dankbaarheid, intense liefde … WE ZIJN EINDELIJK VRIJ!!! VICTORIE NU, BEVRIJDING NU!

EINDELIJK VRIJ. VERspreid deze video over al jullie blogs en websites……

Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild
Graham Dewyea interviewt haar