Followers

i decree

donderdag 2 januari 2014

02.01.2014


Blossom met de Galactische Federatie van Licht op 2 januari 2014    





Blossom:  Dus, hier zijn we in 2014. Het is een heel drukke tijd voor velen van ons geweest… en ik moet zeggen dat ik me om de een of andere reden moe en emotioneel voel.  Dus, voordat ik begin wil ik duidelijk maken dat ik in deze communicatie niet vanuit boosheid kom… maar er zijn sommige dingen waarvan ik voel die moeten gezegd worden. Jullie hebben me eerder  verteld dat het deel was van onze overeenkomst voor mij om jullie te informeren hoe de dingen vanuit het gezichtspunt gaan van ons mensen in de dikke dichtheid van de Aarde… want jullie zijn niet in staat om dit volledig te peilen omdat je bent waar jullie zijn. 


Dus, mensen… zijn jullie klaar? Ik wil ook zeggen dat er velen zijn die een verlichte ziel zijn die dit leest en zal zonder kwestie denken: ‘Oh, Blossom, wanneer ‘snap je het’ nu eens? Ik zal graag vertellen …  Ik SNAP heel veel dingen… veel meer dan sommigen die me schrijven en me vertrouwen… maar tegelijkertijd ben ik me gaan realiseren dat ik wel woordvoerster kan zijn voor velen van ons, Aardlingen en velen schijnt het, VOELEN precies zoals ik. Dus, hier ga ik! Vanuit ons perspectief, zijn we allermeest… vermoeid. Moe om steeds verteld te worden dat wij ‘de sterktsten van de sterken zijn’ en dat op een dag, alles zin zal hebben en dat we het zullen overstijgen met een LIEFDEVOL WETEN VAN ALLES, vanwege een Gebeuren dat zal plaats vinden.

IK WEET dat er een Gebeuren zal plaats vinden. Ik weet niet wanneer… maar dat ligt  duidelijk in jullie bekwame handen.  MAAR … als het zo is dat het Gebeuren zichzelf nog een jaar of twee niet zal laten zien… (imminent? was het?) dan zeg ik categorisch dat we in die tussenperiode het HEERLIJK zouden vinden om nog een soort vertoon te krijgen dat ons die stuw zal geven die we nodig hebben om door te gaan. IK WEET dat jullie in staat zijn om iets zoals dit te laten  gebeuren en daarvoor, van al ons hier beneden… vraag ik jullie met alle respect… om jullie vingers uit te steken en om IETS TE DOEN! 


Als jullie nooit op Aarde hebben geleerd, en jullie zeggen dat je dat niet hebt gedaan… dan kun je mogelijk niet WETEN hoe het is, als iemand die zich bewust is van zijn Licht, om voortdurend de pijn in je hart te VOELEN van de duisternis die werkzaam is. Ja, we zijn sterk… de sterksten van de sterken, zoals jullie zeggen… toch worden we zwakker… want WE ZIJN VERMOEID! Moe om te vechten tegen de duistere krachten op de planeet. Jullie leren ons  om VAN LIEFDE TE ZIJN… WANT DAT IS WIE WIJ ZIJN… en het grootste deel van ons doet  zijn uiterste best om de vibratie hier naar het Hogere te brengen. Maar om ‘vol te houden met volhouden’ zoals wij doen, bewijst heel lastig te zijn, terwijl jaar na jaar verder gaat… met alleen, zoals tot nu… beloftes om je aan te houden…   en wij houden ons toch nu al zo lang aan vele ‘beloftes’ die niet zijn gebeurd. 

DUS ALSJEBLIEFT, denk hier even over. Geef ons IETS…  enige geldigheid. Niet iets dat we ons weer moeten afvragen, of dat iemand ons dat aansmeert terwijl het iets anders is…  IETS GOEDS EN STEVIGS om onze kracht weer terug te laten keren.. om ons denken te helpen op hun spoor te blijven, want, geloof me, het is soms moeilijk om zin te zien in lijden dat zo velen moeten verduren in een of andere vorm. WE HEBBEN GENOEG GEHAD. TIJD OM ACTIE TE ONDERNEMEN, MIJN VRIENDEN… NU… NIET SPOEDIG.. NU, DOE IETS… STUUR EEN OF ANDER TEKEN.. WE HEBBEN DAT NODIG… EN WE HEBBEN HET NU NODIG! DANK JULLIE. Over naar jullie. 


FEDERATIE VAN LICHT:  En dus, onze liefste Blossom, je hebt vanuit je hart gesproken… en we kunnen je energie oppikken.. die … kunnen we zeggen… frustratie is?  We danken je voor je ronduit zijn en we nemen alles aan boord dat je gezegd hebt.

Bloss: En…?  Jullie schijnen hier te stoppen. Zijn jullie er nog? 
Fed.v.L: Ja, we zijn er en we bekijken hoe we de rest van deze communicatie moeten uitvoeren. Want het is niet dat we ‘jou het tuinpad op willen leiden’(voor de gek houden), zoals je dat in jullie wereld zou zeggen. 
Bloss: Toch WISTEN jullie dat deze conversatie in mijn geest uitgebroed werd, nietwaar? 
Fed.v.L:  Ja, we zijn ons bewust van hoe jij je GEVOELD hebt. Maar, we willen niet zeggen ‘JA, we zullen doen wat je gevraagd hebt’…  want dan moet je eens te meer ‘wachten en zien’. Want dit, voelen wij, zal de situatie niet helpen. Maar, we zullen zeggen dat we de zaak met diepe zorg zullen bespreken voor het welzijn van ‘onze bemanning’ op jullie planeet.  
Bloss: En rapporteer je dat dan ook terug? Zie je, in mijn denken is de zaak.. dat het niet goed zou werken voor jullie om weer terug te komen bij mij en te zeggen … ‘We hebben de zaak besproken en we zullen inderdaad jullie iets gaan geven’.. want zoals je zegt, dan zullen we wachten op dat ‘iets’. Dus, ik stel voor dat we de zaak hierbij laten en dat JULLIE ER IETS AAN DOEN. Want al jaren en jaren VOELEN we dat we een wortel voor onze neus hebben hangen en om eerlijk te zijn… verliezen wij ezels ons uithoudingsvermogen. Dus laat het dan nu maar even los en laten we doorgaan naar meer ‘Licht hartig’ gekscherends als we mogen? Nog iets…  jullie kunnen zeggen dat velen nog niet klaar zijn om ‘jullie te zien’.. en ze konden dan hun lichaam loslaten of hun geest verliezen door schok en dat er veel chaos op zal volgen enz.
Nou, hallo!... hebben jullie de laatste tijd wel rond onze planeet ingezoomd? Zoveel MOET ER VERANDEREN.. EN HEEFT VERANDERING NODIG… NU! Dus misschien zullen er vele duizenden cuckoo worden (kierewiet)en vele duizenden kunnen hun Aardse beslommeringen willen verlaten… nou en (met alle respect)? Dan konden we minstens ERMEE DOORGAAN! Vele duizenden worden om een of andere reden toch al kierewiet en zielen gaan per seconde al van deze planeet af. Als we minstens al een ENORM teken kregen… dat zou velen voorbereiden voor HET GEBEUREN dat zal komen! Daarvoor kwamen we hier, niet? … en om eerlijk te zijn, het voelt een beetje als telefoneren met een telefoon bedrijf…. We zijn in de wacht gezet en al veel te veel tijd beroofd van tijd. Het is nu 2014…  IK WIL NIET over hetzelfde spul praten na een volgend jaar en dan zeggen: ‘Nou we zijn in 2015…  WE WILLEN ACTIE, MENSEN! 
Fed.v.L:  We vinden jouw conversatie best bewonderenswaardig, Blossom en we kunnen je energie voelen zoals we zeiden.
Bloss: Blokkeert mijn energie de stroom?...  Omdat er niks van jullie uit schijnt te komen.
Fed.v.L: We stelden alleen vast dat je alles wat je wilde zeggen had losgelaten, voordat wij onze beurt nemen. 
Bloss: Ik voel dat ik klaar ben… maar je weet het nooit. Ik schijn maar voort te rollen.
Fed.v.L: We kunnen niet veranderen wat we al gezegd hebben… want met WAARHEID kan niet worden geknoeid vanuit ‘ons perspectief’. Dus gaan we verder op dezelfde toon, zoals altijd. Maar natuurlijk wat je vandaag hebt aangeboden komt uit een andere hoek van conversatie. Ja, we gaan door te herhalen dat JULLIE LIEFDE ZIJN… JULLIE ZIJN DE STERKSTEN VAN DE STERKEN. We zullen niet stoppen om jullie woorden van bemoediging te geven om je te helpen bij het begrijpen van jullie zelf.  Want het komt hierdoor dat jullie in staat ZIJN om door te gaan. Je zegt dat jullie nu vermoeid zijn… en dit kunnen we ook oppikken. Maar we zijn ons ook bewust dat JULLIE ZULLEN doorgaan in je standvastigheid. Want JULLIE ZULLEN doorgaan OM JULLIE LICHTEN TE LATEN SCHIJNEN. Want jullie hart vertelt dat te doen.
Jullie harten zeggen jullie niet om op te geven…   wel?
Bloss: Nooit… maar ze zijn zo vermoeid geworden.
Fed.v.L: Toch geven ze jullie ook momenten van LIEFDE die tot de rand wordt gevuld. 
Bloss: Ze geven ons ook momenten van wanhoop als er zoveel op deze planeet is dat GEWOON FOUT is! Jullie zeggen dat je hier bent om te assisteren… niet om te redden. DAT WETEN WIJ. Maar zeker… in die wanhopige staat waarin onze wereld is… is het dan NU niet de tijd om ons te laten zien HOE jullie kunnen assisteren… op een meer praktische, hands-on niveau? Zeker is die tijd er NU?
Fed.v.L: Laten wij je een beetje een raadsel geven. Wat zou er zijn als we niet met jou in communicatie waren? Wat, als er geen verbinding was tussen mensen met nog een bron van ergens anders? … wat zou je dan doen voor/tegen die situatie op jullie planeet? 
Bloss: Exact hetzelfde als we nu PROBEREN te doen… Dat veranderen wat NIET GOED is! 
Fed,v,L:  Hoe? 
Bloss: Door  te doen wat we kunnen om een solide fundering van LIEFDE te zijn. 
Er zijn zoveel verbazende zielen, die hun uiterste best doen… op veel verschillende manieren… en inderdaad is er progressie gemaakt. Maar met deze ‘snelheid’..  zou het echt een heel lange tijd kosten voordat een tandje… meer dan een voetafdruk in het zand enig verschil zal maken … en we moeten een verschil VOELEN en ZIEN… NU. 
Onze harten, alhoewel die van LICHT ZIJN, vinden het soms heel moeilijk om zo helder te schijnen als ze zouden moeten kunnen onder een dergelijke conditie.  
DUS OPNIEUW…  HERHAAL IK.. WE VRAGEN OM JULLIE BIJSTAND… WE STUREN EEN S.O.S. UIT.. IN LIEFDE.. NAAR ONZE STERRENBROEDERS EN ZUSTERS… NAAR ONZE FAMILIE… WE VRAGEN VANUIT ONS HART.. VANUIT DE KERN VAN WIE WIJ ZIJN… DAT JULLIE ONZE SITUATIE BEGRIJPEN EN ‘PLANNEN MAKEN’ OM JE AAN ONZE OPROEP TE HOUDEN. 
Fed:v.L: We danken je voor je uitwisseling. We danken ieder van jullie op je planeet voor alles dat jullie doen in de naam van LIEFDE.  
We willen graag helpen… want WIJ ZIJN LIEFDE… zoals JULLIE LIEFDE ZIJN en we aarzelen niet om kracht in deze woorden te leggen. We bieden jullie een verheffing aan je vermoeide zielen. We bieden jullie woorden waarvan we WETEN dat die jullie bemoedigen om door te gaan. We accepteren niet helemaal dat we niet in staat zijn om alleen maar vol te houden met onze assistentie alleen maar met woorden, want wij WETEN hoe onze woorden heel vaak geholpen hebben bij neerslachtige melancholie. Dus als het je nog gerieft tot bereidheid om onze queste door te zetten…  vragen we dat je doorgaat om in de komende dagen met ons te ‘spreken’ op die manier, Blossom? 
Bloss: Natuurlijk! Neem me niet verkeerd…  
Ik gooi de handdoek niet in de ring of ben geen dommerik zoals ik die ‘pilaren van Licht’ bekeek…  
Ik vertel jullie alleen maar hoe het is voor ons hier beneden… in de hoop dat er wat hoop kan worden gegeven… voor degenen van ons wier harten en WEZENS worstelen om opnieuw in het zadel te komen en om door te marcheren! Ik realiseer me dat deze channeling het meest uit ‘mij’ is gekomen.. . Ik hoopte dat jullie meer zouden zeggen… maar jullie lijken me een beetje verbaasd te zijn!  
Fed.v.L: We willen alleen maar aan jullie zijde staan en op elke manier we kunnen assisteren. 
Bloss: Jolly Dee…. Dus, daar gaan jullie dan… ik heb jullie geïnformeerd over hoe je dat kunt doen.
 IK WEET … vanwege ALLE LIEFDE DIE JULLIE VOOR ONS HEBBEN… dat jullie je uiterste best zullen doen om ons die ‘BOOSTER’(AANJAGER) te geven … waarvan ik VOEL dat we die heel erg nodig hebben. Hoe dit ons beïnvloedt dat is aan ons… Ik denk dat jullie prettig verrast kunnen worden. 
Ja, niet iedereen is klaar… maar ik reken toch op miljoenen en miljoenen die het wel zijn.  
WE HEBBEN GENOEG GEHAD VAN DE MANIEREN VAN DEZE WERELD… ECHT, DAT IS  ZO.   
Dus opnieuw… vraag ik… als jullie ons echt willen helpen… terwijl we wachten op HET GEBEUREN… LAAT ONZE WERELD WETEN VAN JULLIE BESTAAN EN LAAT HEN WETEN DAT JULLIE LIEFDE ZIJN… IEDER VAN ONS HEEFT DAN DE KEUZE OM VOOR ONSZELF TE BESLISSEN HOE WE VANAF DAT MOMENT ZULLEN VERDER GAAN. 
WIJ HOUDEN VAN JULLIE… WIJ DANKEN JULLIE…. IN LICHT…. 


Blossom Goodchild, een Aardling, jullie vriend! Xxx      

  
http://blossomgoodchild.blogspot.com/

Website: Blossom Goodchild 

Vertaling: Winny


Originals and translations of Galactic Messages available on

0 reacties:

Een reactie posten

LOVE

SYDNEY EVENT

meditation

Dit is zo’n prachtige video dat ik hem graag doorstuur. Zij spreken over Het Gebeuren, waar ook Blossom over spreekt, de Federatie dan. Zij zeggen niet wanneer dat komt, wel dat het dichtbij is. IK WEET NIET OF DIT HET IS…. maar in ieder geval is hier wel iets wat zeer belangrijk is, het vierkant tussen Uranus en Pluto wat momenteel op zijn toppunt staat. Een heel belangrijk spanningsmoment. Ik probeer de film vluchtig snel te vertalen omdat het om deze dag gaat. Gooi je intentie, al doe je dit vanmiddag of morgen, bij de juiste tijd van 10:11 vanavond… dat werkt allemaal.

Ik vertaalde ongeveer alles, daar staat alles in, maar in stukjes dus, op de film. Druk dit af dan kun je het bijhouden.

De vertaling:

WERELD MEDITATIE OM EEN REVOLUTIE VAN LICHT EN EEN NIEUWE HER-GEBOORTE (RENAISSANCE) TE TRIGGEREN

Mercurius, Venus, Jupiter,Saturnus , Neptunus en Pluto zullen een zespuntige ster mandala vormen om de Zon op 23 november 2013 (dit getal is 13, een eindgetal van de Maya telling.w.) Tegelijkertijd vormen Pluto en Uranus een vierkant. Ze scheppen zo een veelbetekenend astrologische situatie. Dit stelt ons in staat om een belangrijke energie vortex te activeren. Dit wordt het AION Portaal genoemd. En die triggert een Revolutie van Licht. En een Nieuwe Renaissance. Het representeert het meest belangrijke astrologisch aspect van deze tijd.

Voor de eerste keer in Aarde’s geschiedenis zal er een verbinding worden gemaakt tussen 3D van het stoffelijke rijk en 11 D van het kosmische atmische plan, het plan van Bewustzijn en het leven zelf. Van totale vrijheid en verrukking. Waar de beperkingen van het zielenlichaam worden doorbroken naar de dimensie van oorspronkelijk voelen en het Moeder Schepper principe, waar men co evolutionair bewustzijn, Gods bewustzijn beleeft .

De activering van het AION Portaal zal een ommekeer veroorzaken van de getijdenstroom. Op het moment van de activering van het Aion portaal zal de Grote Centrale Zon een impuls afgeven die onze Zon zal penetreren en de mandala’s van de planeten erom heen. die zenden harmonieuze resonantie golven door ons hele zonnestelsel.

Deze galactische minipuls zal worden doorgezonden door Aion en Iona, een kosmisch paar van tweelingzielen die enorm heeft bij gedragen aan de formatie van Galactische Centrale Beschaving van Licht, miljoenen jaren geleden.


Iona’s bedoeling is nu om Godinne Bewustzijn te verspreiden om ons te helpen de dualiteit te overstijgen en om in een ecstatische verbinding te leven met de Schepper terwijl we het Goddelijk waarnemen in alles. Aion’s bedoeling is om veilig te stellen dat de Galactische kosmische cyclus verandert in harmonie met de 25.000 jarige hartslag van de Galactische Centrale Zon. Hij overziet/houdt toezicht over deze activering van het Aion portaal op planeet Aarde. En dit kondigt de verschuiving van de Eeuwen aan wat ons brengt naar een nieuwe Era van Vrede, Liefde, Vrijheid, Rechtvaardigheid en Vreugde voor iedereen! Het is tijd om actie te ondernemen. Het is tijd om de bestemming van onze wereld in onze handen te nemen.

Om het Aion portaal te activeren wordt gevraagd om allemaal samen ons in te stellen, te mediteren op dezelfde tijd (of verschoven tijd.w.) op de hele wereld. Op 23 nov. 2013, om 10: 11 uur . ’s avonds, dus (er staat 9:11 GMT dat is hier 10:11 u. Maar je kunt dit ook ’s middags doen en tijd instellen op ’s avonds. ) Je kunt in grote of kleine groepen mediteren of apart.. dat kan ook. Maar ook op een speciaal triggerpunt voor de nieuwe Renaissance in Florence in Italië. En om collectief ons te visualiseren als een verenigd bewustzijn. Het Gebeuren dat ons vergezelt naar een nieuwe Era van Licht dat gebeurt in het NU!

Door dat te doen creëren wij een helder en harmonieus kanaal van manifestatie voor de uiteindelijke bevrijding van de planeet en helpen dit te manifesteren zo snel en zo geweldloos als mogelijk is.

Wij KUNNEN dit doen! Maar het is belangrijk om dit met zoveel mogelijk mensen te visualiseren om de kritieke massa te bereiken. Help dus dit te verspreiden! Wij hopen al jullie prachtige zielen te ontmoeten in de hogere dimensies van 23 november….
Dan komen instructies voor de meditatie. Ontspan je, adem diep en rustig. Roep de aanwezigheid van je ziel (Hoger Zelf) op en je gidsen en engelen en aartsengelen en opgestegen meesters.

Verbind je met het wereldwijde collectieve bewustzijn.

visualiseer het moment van de compressie doorbraak, de flits van het Gebeuren van Goddelijk Licht die de hele Aarde omvat en al haar bewoners die onze prachtige planeet bevrijdt van alle duistere energie en de uitstraling ervan. Dat gebeurt in het NU. Heb een gevoel van diepe dankbaarheid, intense liefde … WE ZIJN EINDELIJK VRIJ!!! VICTORIE NU, BEVRIJDING NU!

EINDELIJK VRIJ. VERspreid deze video over al jullie blogs en websites……

Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild
Graham Dewyea interviewt haar