Followers

i decree

zaterdag 1 februari 2014

31.01.2014


Blossom met de Galactische Federatie van Licht op 31 januari 2014    



Blossom:    ♫,  Hier zijn we weer, zo gelukkig als het kan  ♫!  Hallo mijn vrienden … Het is altijd heerlijk om me met jullie te verbinden, en men vraagt zich altijd af door welke ‘gedachtegang’ we gaan als we ons verbinden… om onze prachtige planeet Aarde proberen te helpen en allen die op/in haar zeilen!


Federatie van Licht:  Inderdaad liefste Blossom…  is het  niet dat we door ruzies  en draaiingen heen reizen om ‘elkaar’ te ontdekken?  Het is een wonder als men bedenkt wat ‘de afstand’ is tussen ons om te doen, zo goed als we doen.
Maar toch zijn we maar een ademhaling ver weg.


Bloss: Ik vroeg me af of ik verder kon gaan, betreffende wat jullie zeggen dat je onze gedachten niet oppikt, maar dat jullie wel onze gevoelens oppikken. Maar ik WEET dat jullie wel MIJN gedachten oppikken. Dus ben ik wat verward.

Fed.v.L: Wij beseffen dat toen we hierover spraken bij ons laatste communiqué, dat velen nog meer in de war waren. Sommigen waren boos, sommigen teleurgesteld en sommigen letterlijk klaar om de handdoek in de ring te gooien, zoals we leerden te zeggen.

Maar, liefste Blossom en IEDEREEN die bij ons betrokken is. Met alle respect, we kunnen niet veranderen wat onze WAARHEID is om JULLIE tevreden te stellen. Als het zo is dat onze woorden jullie emoties brengen die jullie geen genoegen doen … dan is het iemands eigen keuze om onze woorden niet langer meer te ontvangen.

Bloss: Maar, zeg je nou niet, dat als men iets leest en het laat hen onprettig voelen, dat ze dan moeten STOPPEN MET LEZEN?

Fed.v.L: Ja. Dat is zo. Maar, er zit een verschil waarbij men onderscheid moet maken! Dat is iets … dat een emotie kan TRIGGEREN waar men doorheen moet werken en ‘er van afkomen’… en iets dat letterlijk niet resoneert met de WAARHEID van de ziel. Er is een verschil tussen een ongemakkelijke emotie die dient en een die dat niet doet.

Bloss: Dus hoe weet men daar verschil tussen?

Fed.v.L: Omdat men zich gewoon settelt in het WETEN na die ‘uitgesproken  emotie’ van WAARHEID.

Bloss: Mijn vrienden, velen voelen zich zo gefrustreerd met/door jullie. Ze zeggen dat jullie … laten we zeggen ‘vol pluis/vaag’ zitten/zijn? Want er is geen herleiding betreffende een ‘teken’ en het schijnt voor velen alsof jullie altijd er steeds omheen draaien.

Fed.v.L: En wat is het dat JIJ VOELT, BLOSSOM?

Bloss; Nou, IK WEET DAT IK JULLIE LICHT VOEL TERWIJL IK SCHRIJF. Altijd aan het eind van een sessie denk ik…’Ja, dat was heerlijk.’.. het maakt dan niet uit wat er instond. Het was heerlijk omdat het stroomde en ik VOEL HELEMAAL NOOIT .. een andere ‘emotie’ van jullie dan LIEFDE. Geen frustratie, niets… behalve de vorige week toen ik wat had… en jullie zeker ‘sprakeloos’ schenen te zijn. Ik ben op dit moment Echt OK… gewoon ‘er mee doorgaand’zo goed als ik kan… en ik zit op een goeie plek. Het is echter… waar gaan we vanaf nu naar toe? Ik bedoel WERKELIJK naar toe gaan vanaf hier? Als we stoppen met praten over HET GEBEUREN EN OVER EEN TEKEN, dan zal het weer lijken dat er niets gedaan wordt… en in ALLE WAARHEID vanuit ons hart… WILLEN WIJ DAT ER IETS WEL GEDAAN WORDT.

Zijn jullie verder gegaan met de zaak van dat Booster/Aanjaag teken?  Hoe moeilijk kan dat zijn? Hoe lastig? Ik geef jullie geen schop. Echt dat doe ik niet… Ik stel gewoon vragen waarop wij werkelijk enige rechtdoorzee antwoorden kunnen krijgen. Ik WEET dat jullie mijn Liefde hier kunnen VOELEN en mijn stemming… en die is goed… Ik doe alleen waarvoor ik kwam.

Fed.v.L: Als antwoord op je vraag… ‘Ja, wij hebben progressie gemaakt’.  Er wordt helemaal gevoeld dat dingen moet gaan ‘veranderen’. Wij hebben uitvoerig gesproken over het weglopen van energie uit degenen van jullie op AARDE, want daar is ENORM naar gekeken. Wij hebben gegevens verzameld van veraf en breed uit en dat heeft een nieuw project aan onze agenda toegevoegd.

Wij VOELEN dat het gepast zou zijn om dat aanjagen/boosten te laten plaats vinden waarom jij gevraagd hebt. Het was in geen geval een unanieme stemming… want er zijn complicaties die moeten worden opgelost.

Bloss: Complicaties van welke aard?

Fed.v.L: Omdat… DIT DE ENERGIE EN DE VERSNELLING ZAL VERANDEREN VAN HET PLAN.

Bloss: Dat is zeker niet iets slechts?

Fed.v.L:  Inderdaad niet .Maar het compliceert de dingen op veel manieren.

Bloss: Kun je wat opnoemen…  uit je hoofd?

Fed.v.L: Wij zien het feit, zoals we eerder zagen, dat velen een teken zouden zien als ‘extase’. Velen, velen van degenen op Aarde zouden bang worden en dit zou/kon op zijn beurt de energie enige tijd benedenwaarts doen spiralen door  verwarring.

Er is ook de mogelijkheid dat iemand zijn ‘voorstelling’ niet kan uitstrekken in noodzakelijke mate en daarom, het moeilijk vinden te accepteren dat wat wij als van waarde zien, in de zin van nuttig, op die manier dat wij zo’n teken zouden voortbrengen.

Want wij hebben een overeenkomst dat het niet zo is dat jullie het nodig hebben om je centrale zon blauwe stralen te laten schijnen in plaats van gouden… maar we zijn ons bewust dat het dramatisch genoeg moet zijn om ‘het feestje te laten beginnen’.

Bloss: Maar, met jullie intelligentie… is dit zeker allemaal ‘Kinderspel’?

Fed.v.L: Niet zo, Blossom. Helemaal niet zo. Met alle Liefde, kunnen we zeggen.. op dezelfde wijze dat jullie je VOELEN, begrijpen wij JULLIE niet en waar JULLIE vandaan komen… 
WIJ worden niet begrepen door jullie en waar WIJ vandaan komen. Omdat… zo graag wij zeer wensen om jullie die op tilling te geven, zo zijn we ons ook bewust van zaken die niet door jullie worden begrepen.

Bloss: Zeg je nu dat het door de fase van onze ontwikkeling komt, dat het voorbij onze manier van denken is?

Fed.v.L: Zo is het. Het is niet zo dat wij jullie intelligentie aan het ondermijnen zijn. Helemaal niet. Het is, zoals we al zo vaak eerder hebben gezegd…  ‘Buiten ons verbond.’  Niet als zielen, maar door de dimensie en dichtheid waarin jullie wonen. Het denken kan alleen zien en open zijn voor bepaalde werkelijkheden.

Bloss: Nou, ik veronderstel dat de bal heel erg in jullie speelveld ligt. Jullie zeiden dat jullie besloten door te gaan… en omdat dit het geval is DANKEN WIJ JULLIE om dit in beschouwing te nemen. Jullie kunnen mijn energie VOELEN, nietwaar? Oh dear… waarom heb ik weer voor dit baantje getekend? Het spijt me ECHT. … Ik kan alleen maar eerlijk zijn in plaats van een radslag te doen en omhoog te springen van vreugde… Ik ben in de manier van zijn gegaan van ‘wat als het niet gebeurt?’ Uitstekend! En jullie kozen mij om dit te doen omdat…??? 

Fed.v.L: Omdat Wij van Jullie Houden. Wij Houden van Jullie. Wij Houden van ALLES DAT IS… en het is onze wens om het pad af te lopen dat voor het Hoogste Goed van Iedereen is.

Bloss: We weten dat we niet een datum kunnen weten… Ik heb geleerd dat het niet goed zou zijn om uit de tas te worden gelaten… om vele redenen..   DUS HEB IK VERTROUWEN.. en WACHT. Oh deary, dear! Dit zal enige serieuze e-mails vonken laten spatten! Jullie weten dat, nietwaar?

Fed.v.L: Blossom… wat is het dat je van ons wilt? 

Bloss: De Waarheid ... en een heel, heel groot teken!! Het gaat er om mensen… Ik dacht hierover na deze week. JULLIE waren het die over Het Gebeuren spraken en over de Pilaren van Licht op de eerste plaats. Jullie brachten die onderwerpen naar voren en gebruikten het woord ‘imminent’ en ‘spoedig’ … ik niet. Ja, ik stelde ‘het teken’ voor, alleen omdat het lijkt alsof de lichten van velen snel afnemen en dat het soms VOELT dat we op een zinkend schip zitten. Dus vragen we JULLIE om een life jacket/reddingsvest te gooien. Als jullie dat doen… zullen wij wel zwemmen en ‘onze zielen redden/save our souls’… maar we kunnen echt niet zonder die helpende hand. Dat is wat wij graag van JULLIE WILLEN… iets om onze geest op te heffen. Dat zou Echt zo’n frisse lucht ademtocht zijn en alhoewel JULLIE bezorgd zijn dat velen de heuvel af zullen spiralen, beter is het dan dat we dat allemaal doen!!! 

Maar ALS dat teken komt… hoe zullen we dan aan kracht winnen en aan POWER en accepteren van waar we staan. Dat is het werkelijk. We kwamen hier, WETEND dat het hard zou zijn. We accepteren dat. We tekenden voor ‘hard’. Maar inderdaad, we hadden er echt geen idee van hoe hard het zou zijn…  VOOR ONZE ZIELEN.. en ik denk dat de dingen veel verder uit de hand zijn gelopen NU, HIER BENEDEN… dan oorspronkelijk werd gedacht. DAAROM HEBBEN WE die lifeline hier nodig.

Fed.v.L: Jullie hebben onze WAARHEID  en jullie zullen je lifeline/reddingslijn krijgen….

Bloss: Waarom dan voel ik me zo vreemd. Wat is het wat ik VOEL? Ik kan dat helemaal niet peilen. Is het omdat ik te veel teleurstellingen heb gekregen… met alle respect en daarom kan ik geen greep op het feit krijgen dat jullie zeggen dat er een teken zal komen?

Fed.v.L: We kunnen alleen maar zeggen dat we je aanvraag hebben geëerd.

Bloss: Zeg me… pik ik nu JULLIE GEVOELENS op hier omtrent… in dat JULLIE je ook niet opgebeurd VOELEN door deze beweging? Dat doe ik, niet?

Fed.v.L: Het is dat we  zijn….   …..   …… 

Bloss: Wat? Jullie zijn wat?

Fed.v.L: Onduidelijk. Doordat we onzeker zijn door het resultaat hiervan… en zoals we zeggen.. willen we alleen het Hoogste goed dienen.

Bloss:  Struth! Waarachtig! Laten we dat dan uitzoeken, zullen we? Want ik wil zeker niet degene zijn die het KENNIS had om dit te vragen en dat het dan allemaal als een boemerang werkt. Die nasleep van 14 oktober (2008) was erg genoeg, laat ik jullie vertellen! Ik zal zeker de verantwoording niet op me nemen van wat er kan gebeuren als ik de weg niet zou nemen die we planden!

Fed.v.L; Maar je kunt het niet zeker weten, Blossom, want het kan toch deze of gene weg inslaan en dit is juist ons dilemma.

Bloss: Okay. Dat zie ik. Niet alleen snap ik dat… ik kan jullie energie VOELEN hierover. Het is een energie die ik nog niet eerder van jullie heb gevoeld…  omdat het jullie wens niet is en het is niet op jullie agenda op geen manier, om iets te laten gebeuren dat nadeel kan brengen als tegengesteld aan versnellen … toch zeiden jullie eerder dat dit ‘de energie en de versnelling van het plan kan veranderen.’

Fed.v.L: Ja, dat zeiden we… maar het kon de energie en de versnelling veranderen op beide manieren. Verlangzamen of versnellen… afhankelijk van het globale resultaat.

Bloss: Ik begrijp wat jullie zeggen. Ik pik echt de belangrijkheid op van dit besluit. Velen hier beneden VOELEN dat, met alles dat hier gebeurt, we verdoemd zijn, op welke manier ook. Zoals gezegd werd in de oude tv serie ‘Dads Army’… “We zijn verdoemd…Captain Mannering. We zijn verdoemd!!” … En dat behalve dat er iets GROOTS gebeurt om de dingen te veranderen, we op het punt staan om in het moeras te zinken. We hebben echt enige hulp nodig zoals ik het zie. Ja, we kunnen ons Licht sturen (hoe sterk of hoe zwak de batterijen op een bepaald moment ook zijn), toch we VOELEN dat het niet genoeg is om alles te STOPPEN wat er gebeurt door de duisterder zielen van de planeet. Soms schijnt het echt dat ze ons in de macht hebben. WIJ HEBBEN HULP VAN BUITENAF NODIG, NU….want het gaat allemaal mis en vreselijk, vreselijk verkeerd. Dat is natuurlijk, gezien vanaf ons perspectief hier, van beneden af. Ik weet niet hoe het er vanuit jullie kant uitziet?

Fed.v.L: Nou, Blossom… wij zijn in staat om jullie Licht te zien en jullie Liefde via energie pockets. En inderdaad, zijn er enkele plaatsen die alleen maar als ‘duistere plekken’ gezien kunnen worden.

Bloss: Dus, als je naar de planeet kijkt… zijn er meer duistere plekken of meer Licht-pockets?

Fed.v.L: Dat varieert… afhankelijk van wat er op een ‘bepaald moment gebeurt’ in de tijd.

Bloss: Maar zeker, als een geheel… in het algemeen… gemiddeld… wat zien jullie?

Fed.v.L: Dan zien we meer Licht dan duisternis.

Bloss:  Hoe kan dat nou? Want vanaf hier beneden, komt het ONS zeker niet voor op die manier.

Fedv.L: Maar, hoe onderschatten jullie je kracht.

JULLIE ZIJN AAN HET SLAGEN.

JULLIE DOEN WAT JULLIE KWAMEN DOEN.

JULLIE ZIJN DAPPER EN HET PLAN WERKT EN JULLIE GAAN FULL SPEED NAAR VOREN.

DIT IS HET WAAROM WE ZORG HEBBEN BETREFFENDE HET VERVULLEN VAN JE AANVRAAG … DAT KON DE DINGEN DRAMATISCH VERANDEREN.

Bloss: Verbeteren of verslechteren! Ik wil graag een grap vertellen over het trouwen hier, maar ik voel dat dit niet gepast zou zijn. Sorry om hier tussenin te komen… totaal verkeerd.

Fed.v.L: Dit is waar we over spreken… want het zal inderdaad de lopende koers veranderen.

Bloss: Opnieuw, … tot verbetering of tot verslechtering. Zie je, nu… wij zitten een beetje in een hachelijke toestand. JULLIE zeggen dat jullie meer Licht zien en dat alles goed gaat… en WIJ zeggen… dat we uitgepoept zijn en hulp nodig hebben. Geen van ons zit verkeerd… We hebben beiden gelijk… want we zitten beiden in onze Waarheid.

Wat nu te doen… Wat te doen? Dit is zeer interessant en zeker niet kerend naar de manier zoals ik dacht. Ik zei eerder: 'De bal ligt in jullie speelveld.'  Maar nu ben ik daar niet zo zeker van. Want ik kan VOELEN …  dat alhoewel jullie de ‘Hogere Lichten zijn’  zullen we zeggen, ik ook VOEL dan het niet aan JULLIE is om besluiten te maken. Jullie staan het feit toe dat wij allemaal hier samen in zitten. VOEL ik dit juist?

Fed.v.L: Dit is juist, Blossom.  Wij hebben zeker niet de controle OVER jullie. Net als jullie, BEKIJKEN wij alle aspecten.. want dit houdt niet alleen… jullie planeet in… het houdt zoveel meer in.

Bloss: Weer zeg ik… had ik teveel Sherry’s op met de vicaris toen ik me vrijwillig aanbood voor deze positie? Dit VOELT ENORM, mensen, en ik weet niet zeker wat ik moet zeggen. Good Lord… dat eerst! Dus… err.. OK… sprekend over ‘Lord’ met de hoogste eer voor de energie van dat woord… kunnen we niet vragen aan DE GROTE WITTE GEEST … de ‘IK BEN TEGENWOORDIGHEID’… welk woord ook resoneert met HET ALLES DAT IS … wat hier aan moet worden gedaan? Want ik VOEL dat het best een serieuze zaak is en ik wil niet dat ‘mijn mening’ .. zoveel eerbied ik ook voor mij heb.. de enige is die ‘het Goddelijke Plan in stukjes zou opblazen’! De hemel voorkome dat!

Fed.v.L: Waarop wij zullen antwoorden… DE GROTE SPIRIT VAN LEVEN… DE HOOGSTE ENERGIE VAN LIEFDE woont in ieder van jullie en in ieder van ons. De zuiverst stromende gedachten kunnen alleen uit deze energie komen. Daarom, vragen we misschien … dat ieder in jullie rijk… en in alle rijken… van alle universums.. deze oproep uitzenden voor het antwoord… met het weten dat het zal worden gegeven.

Bloss  WOW. Dit was GGEEWEEELDDIIIG!!!  Ik weet dat het tijd is om af te sluiten. We zijn ver voorbij onze normale tijd gekomen. Dat is gewoon zoals het is, vandaag. Ik kan me niet eens herinneren hoe deze conversatie begon. Maar ik WEET dat wat we net hebben uitgewisseld een totaal ‘ander’ niveau was dan normaal. Vandaag, voelde ik me niet gewoon de ‘boodschapper’. Nou, misschien wel … maar misschien de middenman voor beide zijden. Heel raar. Ik voel dat het misschien een tijdje duurt voordat dit allemaal binnenkomt. Hey Ho! Gouden Stralen aan jullie mijn vrienden… Gouden Stralen aan ons allemaal… over de gehele affaire. Veel dank voor het heen en weer gaan op de wijze van ‘zeggen hoe het is’.

Fed.v.L: Wij hebben nooit anders ‘gediend’.

Bloss: Ik weet het… ik weet het in mijn hart. PIEUW!  Houd van jullie … en als je een feetje kunt sturen met wat slaap stof vanavond, dat zou geweldig zijn!

Fed.v.L: Gewoon diep inademen en WETEN dat alles in orde is.

Bloss:  Laten we dat hopen, mijn vrienden.  Oeps.. zoals jullie ons geleerd hebben … Laten we dat WETEN. Veel dank.

*Following this conversation I was 'inspired' to make this video ... An Invocation ... putting out 'THE CALL'.

VERSPREID DIT VER EN WIJD  /   WIJD EN ZIJD 



The wording can also be found on 








GEÏSPIREERD DOOR DE 31 JAN CHANNELING MET DE FEDERATIE AN Licht.

Luister naar deze audio en post die waar je maar kunt. Dank, dank.



Goddelijke Geest…   Energie van de hoogste Zuiverste Liefde…  wij doen een oproep naar u vanuit de diepste plek in ons hart.
Wij hier op Planeet Aarde, worstelen om ons Licht uit te zenden… vanwege degenen die hun pad zijn verloren, en zij voelen de behoefte om controle te hebben…  via wegen die grote gruwelijkheden  geven aan ons WEZEN.
Wij, Menselijke Wezens hebben behoefte aan een teken VOOR HET HOOGSTE GOED VAN IEDEREEN…  VOOR HET HOOGSTE GOED VAN IEDEREEN…  zodat onze vermoeide zielen opheffing kunnen VOELEN en regeneratie, om onze missie uit te dragen op Goddelijke Moeder Aarde…  en ook zij lijdt enorm door de lasten die op haar zijn gelegd.

Aan de IK BEN AANWEZIGHEID … waar een deel van in ieder van ons woont… vragen we om dit teken.  Wij vragen dit omdat we bezorgd zijn dat we onze missie aan Moeder Aarde niet kunnen vervullen om haar op te heffen en degenen die in en op haar leven… opnieuw naar haar rechtmatige positie te brengen.

Er is teveel lijden… te veel hartepijn… te veel verdriet, te veel oorlog… te veel controle… te veel van alles dat ons uitput en alhoewel de bedoeling er is om van Vreugde en Liefde te zijn…  bewijst dit dat het buitengewoon moeilijk is om in de vibraties te wonen die geen agenda hebben om het Licht te dienen.

Daarom… met respect voor ieder levend  WEZEN op planeet Aarde en op alle planeten… met respect voor iedereen die in stoffelijke belichaming heeft geleefd en zij die dat niet hebben gedaan… met het HOOGSTE RESPECT VOOR ALLES DAT IS… vragen wij om leiding.. van u… de Hoogste Energie van Zuivere Liefde … en om een teken dat aan ons gegeven wordt… zodat dat ons pad naar huis mag verlichten… op een wijze die onmiskenbaar is of kan worden mis begrepen.

We vragen dat alle zielen dit teken accepteren vanuit onze hartsruimte, en daarom hun vrees  en ego loslaten en de Liefde toestaan die er in mee wordt gezonden, om ons Wezen te doordringen, terwijl we de WAARHEID erkennen van waar dit komt.
Moge zij die dit teken begrijpen… onvoorwaardelijke hulp bieden aan degenen die dat niet doen … en met de wetenschap dat dit in deze tijd is vrijgelaten… mogen we bekrachtigd worden om door te gaan met onze reis met hernieuwde sterkte en vastberadenheid.
Goddelijke Geest, … we vragen u de Ernst te VOELEN die uit deze smeekbede opstijgt.. WANT VELEN VERLIEZEN DE WIL OM DOOR TE MARCHEREN IN DIENST VAN HET LICHT DAT WE ZIJN… en dit is de zorg van iedereen.  

Want dit is bevolen, nietwaar?  Dat we onszelf en deze planeet in een HOGERE VIBRATIE gaan brengen … en dat zullen we inderdaad… want      WIJ ZIJN DE KRIJGERS VAN LICHT, met ons zwaard hoog geheven.. en dus met IEDEREEN DIE VAN LIEFDE IS… vragen wij dat dit teken IEDEREEN bijstaat… tot de versnelling naar HET GEBEUREN waarover is gesproken… en met de transformatie in een NIEUWE DAGERAAD VAN VRIJHEID voor iedereen.

Geknield en met ons hoofd gebogen in eerbied, en hand op het hart, hebben wij gekozen om in deze tijd hier op Aarde te zijn en om van dienst te zijn… Daarom vragen wij dat onze oproep kan worden beantwoord… TOT VERBETERING VAN DE HELE MENSHEID, ALLE LEVENDE SCHEPSELEN EN ONZE GODDELIJKE MOEDER AANRDE.

In Dankbaarheid…   In Liefde…   In Licht en Gouden Stralen,

Blossom Goodchild… namens de KRIJGERS VAN LICHT ,  die heden het fort bewaren op Planeet Aarde. 
Gepost door Blossom Goodchild om 12:44 uur op 31 januari 2014  

.


Vertaling: Winny




Originals and translations of Galactic Messages available on

0 reacties:

Een reactie posten

LOVE

SYDNEY EVENT

meditation

Dit is zo’n prachtige video dat ik hem graag doorstuur. Zij spreken over Het Gebeuren, waar ook Blossom over spreekt, de Federatie dan. Zij zeggen niet wanneer dat komt, wel dat het dichtbij is. IK WEET NIET OF DIT HET IS…. maar in ieder geval is hier wel iets wat zeer belangrijk is, het vierkant tussen Uranus en Pluto wat momenteel op zijn toppunt staat. Een heel belangrijk spanningsmoment. Ik probeer de film vluchtig snel te vertalen omdat het om deze dag gaat. Gooi je intentie, al doe je dit vanmiddag of morgen, bij de juiste tijd van 10:11 vanavond… dat werkt allemaal.

Ik vertaalde ongeveer alles, daar staat alles in, maar in stukjes dus, op de film. Druk dit af dan kun je het bijhouden.

De vertaling:

WERELD MEDITATIE OM EEN REVOLUTIE VAN LICHT EN EEN NIEUWE HER-GEBOORTE (RENAISSANCE) TE TRIGGEREN

Mercurius, Venus, Jupiter,Saturnus , Neptunus en Pluto zullen een zespuntige ster mandala vormen om de Zon op 23 november 2013 (dit getal is 13, een eindgetal van de Maya telling.w.) Tegelijkertijd vormen Pluto en Uranus een vierkant. Ze scheppen zo een veelbetekenend astrologische situatie. Dit stelt ons in staat om een belangrijke energie vortex te activeren. Dit wordt het AION Portaal genoemd. En die triggert een Revolutie van Licht. En een Nieuwe Renaissance. Het representeert het meest belangrijke astrologisch aspect van deze tijd.

Voor de eerste keer in Aarde’s geschiedenis zal er een verbinding worden gemaakt tussen 3D van het stoffelijke rijk en 11 D van het kosmische atmische plan, het plan van Bewustzijn en het leven zelf. Van totale vrijheid en verrukking. Waar de beperkingen van het zielenlichaam worden doorbroken naar de dimensie van oorspronkelijk voelen en het Moeder Schepper principe, waar men co evolutionair bewustzijn, Gods bewustzijn beleeft .

De activering van het AION Portaal zal een ommekeer veroorzaken van de getijdenstroom. Op het moment van de activering van het Aion portaal zal de Grote Centrale Zon een impuls afgeven die onze Zon zal penetreren en de mandala’s van de planeten erom heen. die zenden harmonieuze resonantie golven door ons hele zonnestelsel.

Deze galactische minipuls zal worden doorgezonden door Aion en Iona, een kosmisch paar van tweelingzielen die enorm heeft bij gedragen aan de formatie van Galactische Centrale Beschaving van Licht, miljoenen jaren geleden.


Iona’s bedoeling is nu om Godinne Bewustzijn te verspreiden om ons te helpen de dualiteit te overstijgen en om in een ecstatische verbinding te leven met de Schepper terwijl we het Goddelijk waarnemen in alles. Aion’s bedoeling is om veilig te stellen dat de Galactische kosmische cyclus verandert in harmonie met de 25.000 jarige hartslag van de Galactische Centrale Zon. Hij overziet/houdt toezicht over deze activering van het Aion portaal op planeet Aarde. En dit kondigt de verschuiving van de Eeuwen aan wat ons brengt naar een nieuwe Era van Vrede, Liefde, Vrijheid, Rechtvaardigheid en Vreugde voor iedereen! Het is tijd om actie te ondernemen. Het is tijd om de bestemming van onze wereld in onze handen te nemen.

Om het Aion portaal te activeren wordt gevraagd om allemaal samen ons in te stellen, te mediteren op dezelfde tijd (of verschoven tijd.w.) op de hele wereld. Op 23 nov. 2013, om 10: 11 uur . ’s avonds, dus (er staat 9:11 GMT dat is hier 10:11 u. Maar je kunt dit ook ’s middags doen en tijd instellen op ’s avonds. ) Je kunt in grote of kleine groepen mediteren of apart.. dat kan ook. Maar ook op een speciaal triggerpunt voor de nieuwe Renaissance in Florence in Italië. En om collectief ons te visualiseren als een verenigd bewustzijn. Het Gebeuren dat ons vergezelt naar een nieuwe Era van Licht dat gebeurt in het NU!

Door dat te doen creëren wij een helder en harmonieus kanaal van manifestatie voor de uiteindelijke bevrijding van de planeet en helpen dit te manifesteren zo snel en zo geweldloos als mogelijk is.

Wij KUNNEN dit doen! Maar het is belangrijk om dit met zoveel mogelijk mensen te visualiseren om de kritieke massa te bereiken. Help dus dit te verspreiden! Wij hopen al jullie prachtige zielen te ontmoeten in de hogere dimensies van 23 november….
Dan komen instructies voor de meditatie. Ontspan je, adem diep en rustig. Roep de aanwezigheid van je ziel (Hoger Zelf) op en je gidsen en engelen en aartsengelen en opgestegen meesters.

Verbind je met het wereldwijde collectieve bewustzijn.

visualiseer het moment van de compressie doorbraak, de flits van het Gebeuren van Goddelijk Licht die de hele Aarde omvat en al haar bewoners die onze prachtige planeet bevrijdt van alle duistere energie en de uitstraling ervan. Dat gebeurt in het NU. Heb een gevoel van diepe dankbaarheid, intense liefde … WE ZIJN EINDELIJK VRIJ!!! VICTORIE NU, BEVRIJDING NU!

EINDELIJK VRIJ. VERspreid deze video over al jullie blogs en websites……

Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild
Graham Dewyea interviewt haar