Followers

i decree

woensdag 23 april 2014

23.04.2014


Blossom met de Galactische Federatie van Licht op 23 april 2014    





Blossom:  Goede morgen, mijn vrienden. Ik voel me helder en opgewekt en VERTROUW erop dat jullie hetzelfde voelen?

Federatie van Licht:  Het is altijd het grootste genoegen om met jou te communiceren in de wetenschap dat onze woorden aan velen zullen worden aangeboden… aan wie wij onze diepste Liefde en Dankbaarheid zenden.

Bloss: Even goudeerlijk, als ik mag? De vorige week zeiden jullie:   ‘Jullie trekken nu zo dicht naar een tijdsframe waarbij je je innerlijke kracht moet oproepen om jullie er doorheen te helpen. Jullie hebben bij dit proces van leren zoveel gewonnen… veel innerlijke WAARHEID over JULLIE ZELF … en jullie zal worden gevraagd om dit weer op te roepen en je er aan vast te houden… omdat deze tijden je naar een ‘andere plaats’ zullen brengen dan waar jullie aan gewend zijn.’  Enkele mensen hebben me geschreven om te vragen of jullie dit kunnen toelichten. Willen jullie zo vriendelijk zijn?

Fed.v.L: De woorden die in die verklaring aangeboden zijn werden in Liefde gegeven… en met het begrijpen dat wat er ook in de komende dagen komt… betreffende veranderingen op jullie planeet Aarde…  dat JULLIE..  ieder van jullie, genoeg aan kennis gewonnen hebben om precies te WETEN wat je moet doen als die tijd komt. Jullie innerlijke kracht zal er inderdaad voor zorgen dat jullie er doorheen komen… en die is veel sterker dan jullie je realiseren, omdat het … tot nu toe niet aan een ‘test is onderworpen’.

Bloss: Dus, op welke manier zullen we die moeten gebruiken? Onder welke omstandigheden bedoelen jullie?

Fed.v.L: Liefste mens, al een lange tijd nu, hebben wij gesproken over Aarde -veranderingen die gaan komen. Wij kunnen dat niet in detail uitwerken, omdat wij zelf niet weten, wat deze toekomstige dagen precies zullen brengen… in de massale verandering die zal gebeuren.


Bloss:  Spreken jullie nu over de tijd waarop ‘Het Gebeuren’ waarover jullie gesproken hebben, plaats vindt? 

Fed.v.L:  Geen ander. Want, alhoewel we deze wonderbaarlijke gebeurtenis zien als een opheffing, en masse… zoals we hebben gezegd… we zijn ons ook bewust dat deze  verwarring zal creëren en verstoring op vele, vele manieren. Zelfs voor degenen die dit hebben verwacht… ze zullen nog steeds chaos om zich heen vinden, die deze ‘innerlijke sterkte’ zal nodig hebben waarover we spreken, om te worden voortgebracht. 
Wij zijn niet in staat om te ‘beoordelen’ hoe het grootste deel zal reageren… en daarom kunnen we niet precies zeggen wat er voor verandering zal plaats vinden. Dit zal grotendeels afhangen van de ‘situatie van de zielzelf van velen’ voor de reactie op zo’n ‘Gebeuren”. 

Bloss: Ik ga niet vragen ‘wanneer’ want dat laat ons volk hier beneden in een dilemma, ik heb geaccepteerd dat het veel beter is om het tijdsframe los te laten en gewoon door te gaan mijn best te doen om meer te worden van LIEFDE die IK BEN. Dat op zichzelf is voldoende voor  me voor de volgende negentig jaren.

Fed.v.L: Schrijf alsjeblieft op wat je wilde zeggen… waarna je je denken veranderde.

Bloss:  Echt?  Ik zette dat opzij omdat ik voelde dat het ongepast was. Zijn jullie zeker dat we dat pad af willen lopen? Dit kan velen krenken! 

Fed.v.L: Toch zien wij ook het feit dat het velen zal helpen.
Bloss: OK dan! Is aan jullie. Ik voel me gewoon uit mijn humeur/niet lekker deze dagen over ‘channelings’. Geen belediging voor iemand op of niet-van de planeet! Ik schijn mijn interesse in alles verloren te hebben. Mijn houding is eerder nonchalant geworden…  en dat is helemaal niet erg eerbiedig, wel? Niet, als er zo velen zo’n moeite doen om het Licht op deze manier naar de planeet te brengen. 
Toch… ga je door om met ons te ‘werken’. 

Bloss: De betaling is te goed!  Nee, serieus… Het zou gewoon niet goed voelen om het niet te doen. Het voelt als een zielencontract voor me… waarvan ik weet dat ik dat kan breken, als ik dat wil. Maar dat doe ik niet. Ik vraag me gewoon af… zoals ik zo vaak doe…  waar gaat dit allemaal naar toe?

Fed.v.L; Het voert je naar thuis, liefste Blossom. We kunnen geen commentaar geven over je gezindheid… want wij zijn JOU niet… en wij zitten niet op Aarde. Toch zijn we ons bewust van ‘energieën’ die rondom ‘alles’ zitten… individueel en als geheel. 
Het is niet verplicht voor je om schrijfsel te ‘erkennen’ die doorkomen… van ‘Ons’ of van ‘Anderen’ . Wij zeggen tegen ieder individu betreffende deze zaak… zoals we al heel vaak eerder gezegd hebben… ALS het met je resoneert en je hart laat zwellen ga dan door om verder te lezen… ALS dat het niet doet… stop er dan mee… want dan zou je lezen vanuit ‘je zou het moeten doen’ in plaats van een wens te hebben om de ziel te voeden met de juiste voeding.

Bloss: Nou dat is het net, mijn vrienden… jullie hebben mijn punt gemaakt… want je zei net ‘zoals wij zo vaak eerder gezegd hebben’.  Wat is er dat moet doorkomen dat nog niet eerder is gezegd? Als ik andere channelings krijg om te lezen is het meer om dat opnieuw te zien, terwijl ik me  klaar voel om door te gaan naar de volgende graad… wat die ook is! Ik wil niet  klinken alsof ik ‘boven mijn station’ zit… maar deze dagen.  Ik voel dat ik het allemaal eerder heb gelezen… want dat heb ik !  

Fed.v.L: We begrijpen het.

Bloss: Doen jullie dat? Dus is het dan niet mogelijk om naar nieuwere weiden te gaan?

Fed.v.L: Het feit van de zaak is… dat velen, dagelijks… worden geïntroduceerd naar dergelijke kennis en ten bate van hen… kunnen wij hen niet vragen om te gaan rennen voordat ze kunnen lopen. We zouden hen niet willen ‘omverblazen’ met te veel diepte, te snel.

Bloss:  Maar konden die dan niet oudere channelings lezen? 

Fed.v.L:  Ja.

Bloss:  Dus… 

Fed.v.L: Dus… kunnen wij vrijpostig zijn en vragen of je jezelf KLAAR ziet zijn voor het volgende niveau, Blossom?

Bloss:  Ik weet het niet! Wat voor niveau van begrip heeft dat nodig? Ik bedoel, het is toch niet zo of er een test  is om ‘te zien waar we zitten’.  

Fed.v.L: Er zijn geen testen… want de Aarde reis zit niet op een ‘doorgang’ of ‘mislukking’ basis. Maar, men kan niet omhoog gaan naar het volgende niveau van begrip totdat ieder deel van hun Wezen klaar is om dat te doen.

Met de grootste Liefde en respect voor iedereen die het zelfde voelt als jij doet, Blossom… Je kunt je misschien soms zo voelen alsof je hoofd het plafond beukt.. wanhopig proberend om ‘er doorheen te breken’ naar het volgende niveau… of het volgende platform… want ieder deel van je Wezen is aan het hunkeren om dat te doen. Het voelt zo klaar om verder te gaan. Het kan soms voelen alsof je gevangen zit en alsof men barst om zich uit te breiden. 

Bloss:  Ja. Ja. Goed neergezet! 

Fed.v.L: Accepteer de plek waar je je bevindt. Zie werkelijk het WEZEN waar je bent ingegaan.. en vraag of er nog ruimte is om je te verbeteren. 

Bloss:  Oh, zonder twijfel zal dat er zijn. Ik kijk vaak naar mijn houding en gedrag, specifiek de laatste tijd, vanwege het me 24 uur per dag mengen met andere zielen en ik herken aspecten van mezelf waar absoluut aan moet gewerkt worden!

Fed.v.L: En op die manier zeggen wij dat het niet geschikt /mogelijk zou zijn om het volgende niveau te introduceren. Om die gebieden van mindere Liefde af te ronden en om deze Hogere Liefde te laten worden dat is wat jullie bedoeling is. Daarom is het ONZE bedoeling … om door te gaan met ‘coachen’ op manieren die zullen helpen dat te doen.

Hoe sterker ieder aspect van jezelf groeit in LIEFDE .. hoe meer gereed jullie zullen zijn… hoe meer voorbereid jullie zullen zijn… voor het ‘GEBEUREN’ waarover wij spreken. 

Ja… we hadden gedacht, een tijdje terug in jullie tijd… dat dingen op jullie planeet er veel belovend genoeg uitzagen om het door te laten gaan. Maar, binnendringende energieën en omstandigheden voorkwamen dit… en nu… dit achteraf beziend.. heeft dit ons goed gediend. Voor het ‘wanneer’ zal het Goddelijke Plan veel gesmeerder doorgang vinden dan dit misschien zou hebben gedaan. 
We accepteren dat jullie gefrustreerd raken met ons die spreken over ‘spoedig’ en over ‘imminent’ terwijl de dagen en maanden maar doorgaan. En nog steeds gaan wij door met dezelfde stemming.

OP EEN DAG… ZONDER KWESTIE… ZULLEN JULLIE WETEN DAT DEZE WOORDEN DIE WIJ  UITSPREKEN, VAN WAARHEID ZIJN.

DIT BELOVEN WIJ. 

En dan, liefste mensen, zullen jullie jezelf ‘klaar’ vinden om grotere wijsheid op grotere schaal te worden aangeboden dan dat wij in deze dagen bieden. 
WEET ook … zoals jullie weten… dat binnen ieder van jullie.. alle kennis ligt. 

Bloss: In mijn geval.. ligt dat slapend… nu!  Ik heb nog een enorm lange weg te gaan om te reizen.  

Fed.v.L: Dat hebben we allemaal. Want er is geen eind aan de weg.

Bloss:  Maar toch is er…  thuis… nietwaar? 

Fed.v.L:  Natuurlijk. Er zal altijd thuis zijn. Maar… als je daar aankomt… betekent dat niet dat ‘alles’ zal eindigen. Het kan niet eindigen. Leven kan niet eindigen. Want dat is ‘Het Leven zelf’.  

Bloss: Hoe kan ik die kennis in mijzelf vinden. Ik blijf doorgaan met zoeken! Ik denk dat  sommigen zouden zeggen, dat het is als ik stop met zoeken dat het dan zal verschijnen. Wat zeggen jullie? 

Fed.v.L: Wij zeggen dat het niet gaat over wat je WEET… het gaat over wat je VOELT. 

ALS JULLIE HEBBEN GELEERD OM LIEFDE TE VOELEN OP ALLE ADEMENDE MOMENTEN… DAN ZIT ALLE KENNIS OMVAT IN DAT GEVOEL.

Het ‘ding’ waar jullie naar zoeken.. is niet iets dat zich ‘voor je verbergt’, liefste ziel… het zit in je grip… het zit ‘vlak voor je neus’. 

Bloss:  Ik heb een enorme grijns op mijn gezicht want ik WEET wat jullie gaan zeggen…

Fed.v.L:  HET ZIT IN JULLIE ADEMHALING.
Ademen is de sleutel om jullie deuren te ontsluiten waarvan je voelt dat die niet open gaan. 
Niets meer dan een eenvoudige ademhaling. En toch proberen jullie dit meest gewaardeerde geschenk te compliceren .. door te besluiten dat het iets is dat zo veel meer gecompliceerd is.
Het is zo eenvoudig als het maar kan zijn. Het kan niet simpeler.

WEES JE GEWAAR VAN ELKE ADEMHALING… WEES IN DANKBAARHEID VOOR IEDERE ADEMHALING… WORDT IEDERE ADEMHALING.  

ER IS NIETS MEER DAT JULILE BEHOEVEN TE WETEN. 

Want als je je leert te gedragen op deze wijze… zal alles dat leeft… met andere woorden.. alles dat ademhaalt… EEN worden met JULLIE ademhaling.
Als jullie in harmonie ademhalen met ALLES DAT IS… beleef je de EENHEID VAN ALLES.

JE WORDT HET ENE.

Want het enige dat zich van het geheel afscheidt.. is jullie denken dat jullie er niet mee verbonden zijn.
Maar… leer ademhalen synchroon met het UNIVERSUM VAN LIEFDE en jullie zullen een NIEUWE WERELD vinden die in jullie ligt… en inderdaad in alles om je heen. 
Het zal jullie ogen openen voor dingen die er altijd al zijn geweest… maar die jullie niet hebben gezien. 
Het zal jullie oren openen voor muziek die altijd al werd gespeeld… maar jullie hebben dat niet gehoord.

Het zal jullie hart openen voor een LIEFDE die op jullie aanwezigheid heeft gewacht… maar jullie kenden die niet.
Dit alles… omdat jullie LEVEN kozen.

Er is geen leven als men niet ademt. Maar, dat wordt gewoon aangenomen… Dat wordt niet gegeven wat het verdient… 
LIEFDE !

Bij elke ademhaling die je neemt… erken wat die is… 
LIEFDE! 

Het menselijke wezen is op die wijze ontworpen…. 

OM LEVEN TE ZIJN VIA LIEFDE.

OM LIEFDE TE ZIJN VIA LEVEN. 

Bloss: Ik denk… dat mijn voorhoofd net gewoon door dat plafond plopte!  Dank jullie!

FED.v.L:  Dank JULLIE. We VERTROUWEN erop dat wij het geheel gediend hebben door deze momenten met jou.

Bloss:  Zonder twijfel, mijn vrienden. In Liefde, zeg ik goodbye/vaarwel, voor nu. Ik zal me in een paar weken tijd  weer verbinden als ik weer opnieuw thuis ben. Veel Liefde. 

Fed.v.L:  ALLE LIEFDE VOOR IEDER EN IEDEREEN. 
(Blossom stuurt dit ook mee en zegt:   Zo nu en dan komen kleine tekenen als je ze even nodig hebt. Op Paas Zaterdag verscheen dit aan de hemel, boven mijn huis. We hoorden geen vliegtuig maar namen aan dat een godsdienstige groep dit voor Pasen had gedaan. …  Hoe heerlijk was het om die boodschap aan de blauwe hemel te zien. Nog meer om de ‘Straal van Licht’ te zien die verscheen in het tweede plaatje (Maar die was niet zichtbaar voor het blote oog)  


Plaatje 1  




Plaatje 2


Het vulde mijn hart met warmte omdat ik dat op die manier wilde voelen. 
Doorsturend naar iedereen die de tijd heeft genomen om dit te lezen, met een grote hap van een emmer vol liefde..  

Love Light Laughter and Golden Rays 
Blossom G.



 Vertaling: Winny 



Originals and translations of Galactic Messages available at

0 reacties:

Een reactie posten

LOVE

SYDNEY EVENT

meditation

Dit is zo’n prachtige video dat ik hem graag doorstuur. Zij spreken over Het Gebeuren, waar ook Blossom over spreekt, de Federatie dan. Zij zeggen niet wanneer dat komt, wel dat het dichtbij is. IK WEET NIET OF DIT HET IS…. maar in ieder geval is hier wel iets wat zeer belangrijk is, het vierkant tussen Uranus en Pluto wat momenteel op zijn toppunt staat. Een heel belangrijk spanningsmoment. Ik probeer de film vluchtig snel te vertalen omdat het om deze dag gaat. Gooi je intentie, al doe je dit vanmiddag of morgen, bij de juiste tijd van 10:11 vanavond… dat werkt allemaal.

Ik vertaalde ongeveer alles, daar staat alles in, maar in stukjes dus, op de film. Druk dit af dan kun je het bijhouden.

De vertaling:

WERELD MEDITATIE OM EEN REVOLUTIE VAN LICHT EN EEN NIEUWE HER-GEBOORTE (RENAISSANCE) TE TRIGGEREN

Mercurius, Venus, Jupiter,Saturnus , Neptunus en Pluto zullen een zespuntige ster mandala vormen om de Zon op 23 november 2013 (dit getal is 13, een eindgetal van de Maya telling.w.) Tegelijkertijd vormen Pluto en Uranus een vierkant. Ze scheppen zo een veelbetekenend astrologische situatie. Dit stelt ons in staat om een belangrijke energie vortex te activeren. Dit wordt het AION Portaal genoemd. En die triggert een Revolutie van Licht. En een Nieuwe Renaissance. Het representeert het meest belangrijke astrologisch aspect van deze tijd.

Voor de eerste keer in Aarde’s geschiedenis zal er een verbinding worden gemaakt tussen 3D van het stoffelijke rijk en 11 D van het kosmische atmische plan, het plan van Bewustzijn en het leven zelf. Van totale vrijheid en verrukking. Waar de beperkingen van het zielenlichaam worden doorbroken naar de dimensie van oorspronkelijk voelen en het Moeder Schepper principe, waar men co evolutionair bewustzijn, Gods bewustzijn beleeft .

De activering van het AION Portaal zal een ommekeer veroorzaken van de getijdenstroom. Op het moment van de activering van het Aion portaal zal de Grote Centrale Zon een impuls afgeven die onze Zon zal penetreren en de mandala’s van de planeten erom heen. die zenden harmonieuze resonantie golven door ons hele zonnestelsel.

Deze galactische minipuls zal worden doorgezonden door Aion en Iona, een kosmisch paar van tweelingzielen die enorm heeft bij gedragen aan de formatie van Galactische Centrale Beschaving van Licht, miljoenen jaren geleden.


Iona’s bedoeling is nu om Godinne Bewustzijn te verspreiden om ons te helpen de dualiteit te overstijgen en om in een ecstatische verbinding te leven met de Schepper terwijl we het Goddelijk waarnemen in alles. Aion’s bedoeling is om veilig te stellen dat de Galactische kosmische cyclus verandert in harmonie met de 25.000 jarige hartslag van de Galactische Centrale Zon. Hij overziet/houdt toezicht over deze activering van het Aion portaal op planeet Aarde. En dit kondigt de verschuiving van de Eeuwen aan wat ons brengt naar een nieuwe Era van Vrede, Liefde, Vrijheid, Rechtvaardigheid en Vreugde voor iedereen! Het is tijd om actie te ondernemen. Het is tijd om de bestemming van onze wereld in onze handen te nemen.

Om het Aion portaal te activeren wordt gevraagd om allemaal samen ons in te stellen, te mediteren op dezelfde tijd (of verschoven tijd.w.) op de hele wereld. Op 23 nov. 2013, om 10: 11 uur . ’s avonds, dus (er staat 9:11 GMT dat is hier 10:11 u. Maar je kunt dit ook ’s middags doen en tijd instellen op ’s avonds. ) Je kunt in grote of kleine groepen mediteren of apart.. dat kan ook. Maar ook op een speciaal triggerpunt voor de nieuwe Renaissance in Florence in Italië. En om collectief ons te visualiseren als een verenigd bewustzijn. Het Gebeuren dat ons vergezelt naar een nieuwe Era van Licht dat gebeurt in het NU!

Door dat te doen creëren wij een helder en harmonieus kanaal van manifestatie voor de uiteindelijke bevrijding van de planeet en helpen dit te manifesteren zo snel en zo geweldloos als mogelijk is.

Wij KUNNEN dit doen! Maar het is belangrijk om dit met zoveel mogelijk mensen te visualiseren om de kritieke massa te bereiken. Help dus dit te verspreiden! Wij hopen al jullie prachtige zielen te ontmoeten in de hogere dimensies van 23 november….
Dan komen instructies voor de meditatie. Ontspan je, adem diep en rustig. Roep de aanwezigheid van je ziel (Hoger Zelf) op en je gidsen en engelen en aartsengelen en opgestegen meesters.

Verbind je met het wereldwijde collectieve bewustzijn.

visualiseer het moment van de compressie doorbraak, de flits van het Gebeuren van Goddelijk Licht die de hele Aarde omvat en al haar bewoners die onze prachtige planeet bevrijdt van alle duistere energie en de uitstraling ervan. Dat gebeurt in het NU. Heb een gevoel van diepe dankbaarheid, intense liefde … WE ZIJN EINDELIJK VRIJ!!! VICTORIE NU, BEVRIJDING NU!

EINDELIJK VRIJ. VERspreid deze video over al jullie blogs en websites……

Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild
Graham Dewyea interviewt haar