Followers

i decree

dinsdag 18 november 2014

Nederlands -- Blossom Goodchild --14 november 2014



Blossom Goodchild - 
14 november 2014

Blossom: Goede morgen! Direct dit … Enkele vragen van lezers zijn omhoog gekomen vorige week, en die wil ik graag aan jullie stellen, ja?

Federatie van het Licht: We zijn blij om te helpen voor kennis, waar we maar kunnen. Geef die vragen aan ons, alsjeblieft.

Blossom: Nou, de eerste gaat over onze planeet dat die de enige is die zich niet bewust is van leven ergens anders, zoals jullie vorige week zeiden. De vraagsteller zei het heel goed, toen hij zei en ik herhaal: … Stel je onze planeet voor als een zandkorrel waarop wij menselijke microben de oppervlakte bewonen. Laten we zeggen dat die zandkorrel ons favoriete strand is op een Zonneschijn kust. We zijn ons niet bewust van alle andere microben en onze eeuwige relatie met hen, opalle andere zandkorrels op dat strand. Verder zijn we ons niet bewust van alle andere zandkorrels op alle andere stranden van andere landen over de hele wereld. Wij zijn de enige zandkorrels op de hele planeet waar dit spel wordt gespeeld en niet bewust! Wat zijn onze kansen?

Dat was de vraag, en inderdaad… wat ZIJN de kansen? Het schijnt nogal vreemd te zijn dat wij de enigen zijn die ons niet bewust zijn van leven ergens anders.

Federatie van het Licht: Ten eerste, niet IEDEREEN van jullie is zich er niet bewust van. Er zijn nu meer mensen dan jullie waarschijnlijk denken, en die wel WETEN van Leven ergens anders. In dit ‘tijdsframe’ waar jullie het over hebben … worden jullie ‘voor de gek gehouden’ door degenen die elke communicatie met ons dwarsbomen. Jullie regeringen besteden miljoenen van jullie geld met zeggen dat ze zoeken naar ‘bewijs’ van levensvormen ergens anders, en toch zijn ze er ... die feitelijk dergelijke Wezens van aangezicht tot aangezicht ontmoeten … en die heel vaak overeenkomsten gemaakt hebben met degenen ‘niet van deze wereld’ die ze daarna weigeren te eren.


Blossom: OK, daar komen we nog op terug. Dus is het dat andere planeten wel direct contact hebben met degenen die niet uit hun wereld komen? Is dat wat jullie bedoelen als je zegt dat wij de enige planeet zijn die op ‘jullie’ komst wachten?

Federatie van het Licht: Het is BEKEND op alle andere planeten dat ‘LEVEN’ ergens anders bestaat. Dit is gewoon verstand. Het is gewone Kennis. Het is niet zo dat ALLE planeten bezoekers accepteren … maar, zonder kwestie, ze kennen het bestaan er van. Veel planeten ‘delen’ elkaars gedachten binding … en daarom hebben zij ‘vriendelijke uitwisselingen’ op het … wat jullie ‘stoffelijk’… en ‘telepathisch’ communicatie niveau noemen. Anderen geven de voorkeur aan het ‘het bij zichzelf te houden’.

We zijn ons bewust dat de andere vraag die je wilde stellen de regeringen betrof… en we VOELEN dat dit allemaal ineen kan rollen.

Blossom: Hoe handig! Dus jullie pikten mijn gedachten op? Ja, om dit te verduidelijken … de andere vraag was …

Waarom regeringen of elites of wie het dan ook zijn, waarom zijn degenen die “de procedure stoppen” zo’n dominantie gegeven over de gebeurtenissen waarop we allen hopen dat die liever eerder dan later komen? Uiteindelijk, het zijn minder dan 1% van ons (om een populaire zin te gebruiken) en ze schijnen in staat te zijn om zich te bemoeien met onze vrije wil, subliminaal/onderbewust maar ook door openlijke middelen, zoals ze maar willen. Zeker, gegeven de kleine aantallen die betrokken zijn bij regeringen, zou hun oppositie voor de verwachte gebeurtenissen dan maar van weinig gewicht zijn?

Federatie van het Licht: Op andere planeten … is geen geheimhouding die jullie wereld laat zien. Dat is niet te zeggendat ALLEN ‘LIEFDEVOL EN GEVEND’ zijn. Velen willen zichzelf graag voor zichzelf houden en hebben GEKOZEN om dat zo te doen en apart te blijven. Zoals waar we over spraken … er zijn miljarden scenario’s die over miljarden levensvormen gaan. Dit houdt nooit op en daardoor … met deze verklaring specifiek… bedoelen wij de ‘schepping’.

Zie je Blossom … met respect, er is veel waar velen zich niet bewust van zijn … dat ‘in jullie wereld’ plaats vindt, wat ons bestaan inderdaad aan ALLEN zou BEWIJZEN, en toch voor degenen die er bij zijn betrokken… en we spreken hier niet over regeringen … hun leven staat op het spel … als ze ‘algemene grond’ kennis moesten delen die zij hebben met ‘diegenen van andere werelden’.

De meesten van jullie weten dat de ‘elite’ zoals jullie die willen noemen … in directe communicatie zijn … maar zij weigeren om dit algemene kennis te laten worden. Hun vermomming is … omdat jullie wereld in chaos zou vallen, als ze feitelijk beelden zouden laten zien van wat er ECHT plaats vindt. Dit is natuurlijk niet de WARE reden… want ‘zij’ WETEN … dat als er eenmaal erkenning is van ‘andere soorten’ van andere planeten en dit wordt geaccepteerd … dan is ‘hun’ macht, ‘hun’ controle voorbij.

Blossom: Dus, zoals in de vraag is gesteld… waarom moeten ‘wij’ er mee instemmen? Waarom komen die ‘paar’ die ons domineren er mee weg? Zo velen van ons weten dat dit aan het gebeuren is … maar… zij VOELEN zich machteloos. Waarom wordt hen toegestaan om met hun afschuwelijkheden door te gaan? ZIJ ruïneren onze planeet. ZIJ verwoesten die en als er niet spoedig ‘iets’ tussenbeide komt, dan echt … als ze zo door gaan… zijn we allemaal verdoemd! Zeker kan ‘jullie groep’ dit normaliseren? Als ALLE mensen dit WETEN … zouden we te gelukkig zijn dat de ‘buitenkant komt helpen en om die ‘controleurs’ uit hun hoge zitplekken te werpen. Wij begrijpen gewoon niet waarom er niets wordt gedaan zodat deze zaak gaat eindigen?

Federatie van het Licht: Opnieuw … complexe zaken. Jullie ‘controleurs’ willen niet dat wij om je heen zijn. Gewoon duidelijk. Ze zullen alles doen opdat dit gedrag blijft bestaan. Inclusief het doen uitsterven van het meeste van jullie planeet.

Blossom: Zoals, wat jullie zeiden dat ze wilden gaan doen… toen …als jullie dat hadden gedaan op 14 oktober 2008.

Federatie van het Licht: Dat wilden ze gaan doen. Ze hadden niks te verliezen … omdat ze alles zouden hebben verloren.

Blossom: Maar, zoals ik steeds weer heb gezegd … JULLIE … Jullie volk van grote intelligentie … MOETEN een paar ideeën achter je mouw hebben. … over hoe je hier langs kunt komen? Ja, ZIJ kunnen wel ‘plannen’ hebben om te vernietigen, zouden jullie plotseling zijn verschenen. Of, ze zouden jullie laten zien als ‘de slechte mensen die ons komen overnemen en opeten!” Toch moeten jullie in staat zijn om ergens mee te komen om de bal te laten rollen? Is er iets bij jullie waardoor je ‘niet in staat bent ‘ om tussenbeide te komen?

Federatie van het Licht: Dat hangt van de noodzaak af, zoals je nu ziet, de achteruitgang … waarin jullie wereld nu is gevallen. ..Ja, ja, we lezen jou Blossom. We hebben gezegd hoe veel meer jullie wereld, aan de andere kant van de munt, … veel meer Verlicht wordt, een Helderder plek wordt om in te zijn.

Blossom: Dus, wat hebben jullie Raden te zeggen over degenen die zulke afschuwelijkheden doen en die de meesten van ons willen wegvagen? Wat VOELEN ’zij’ over om naar beneden af te dalen om thee te drinken en om die mensen uit dat hele fiasco te schudden?

Federatie van het Licht: Zeg ons dit, Blossom … in je hart … denk je nou ECHT dat deze zaken die wij met jou bespreken … niet besproken worden met onze Raden? Denk je dat?

Blossom: Gulp! Nou, ik wil dat wel graag geloven… wat is het punt anders dan om mij met deze discussie mee te voeren, als ik niet geloof wat jullie zeggen dat WAAR is? Ik worstel hier soms mee … mijn positie, ik bedoel. Want als het WAAR is … dan Waaratje! .. voel ik me zeer geëerd.. maar tegelijkertijd … ben ik maar gewoon Blossom Goodchild… die door het leven reist op deze planeet zoals ik het kan.. net zoals ieder ander. Dus in antwoord op je vraag… Ik weet niet of ik het geloof of niet!

Federatie van het Licht: Dan willen we tegen je zeggen, dat je jouw positie enorm ondermijnt. We moeten tegen je zeggen … dat JIJ hier zorgvuldig naar moet kijken. Want als jij je inderdaad onzeker voelt dat wat wij zeggen ‘niet is zoals het is’ dan zou het geen zin hebben om door te gaan met onze gesprekken.

Blossom: Ver daarvan…! Ik zie mezelf goed en wel en echt opgesomd! Maar ik WEET dat jullie uit Liefde komen en ik WEET dat jullie precies zeggen wat je zegt. Het is gewoon moeilijk om te accepteren zoals ik zeg dat ‘ik’…. goeie ouwe ik… deze positie heb… (wat is het woord?) van verantwoordelijkheid? (Nee, ik houd niet van dat woord!) Ik bedoel, echt? Zitten jullie in de Hoge Raad en iemand zegt: “Het volgende op de agenda is… Blossom Goodchild’s gedachten over ‘De Grote Show’… Ze wil die nu’.. ik bedoel… echt??

Federatie van het Licht: Blossom… opnieuw benadrukken we… als dit niet het geval is… en wij zeiden dat het zo is… waarom zou je dan met onze communicatie verdergaan?

Blossom: Nou, het is allerlei soort lichthartige ‘scherts’ voor me. Dat is de manier waarmee ik met jullie werk. Het zou anders zijn als ik werd opgeheven en jullie van aangezicht tot aangezicht zou ontmoeten en we bijeen zaten en brokken kauwden en besluiten zouden nemen… en durf ik dat nog te zeggen… datums!!!

Federatie van het Licht: Waarom zou dat anders zijn? Doen we juist niet precies dat… maar zonder dat stoffelijke?

Blossom: Geheel mijn punt! Het is allemaal van ‘kop tot kop’. Blij om te worden opge-beamd,(op gestraald) wanneer dan ook!

Federatie van het Licht: Dus, we vragen we je opnieuw… Denk je dat we met de Raad bespreken waar wij over praten?

Blossom: De manier waarop dit doorkomt… dat maakt me er heel anders over… Ik kan jullie serieuze vragen voelen en het belang ervan. Oh, Lord… en nu huil ik opeens… echt helemaal … een soort van Ontwaken … een ‘gloren in de morgen’. Dit kwam zo over me heen, echt. Ik denk dat dit al aan het opkomen was, niet? Omdat dat vragen aan mezelf in mijn hoofd, over waarom ik dit doe enz… EN als het echt ECHT is… EN als het een verschil maakt… of dat ik sommige mensen in de war breng. IK HOUD van jullie leringen… Ik snap het soms niet…maar … ‘het patroon van het gesprek’ soms wel en dan is het soms weer helemaal dood. Het met jullie spreken is iets wat ‘ik doe’. Het gebeurt gewoon en voelt zo makkelijk… dat ik denk, ik neem dit soms gewoon maar aan. Hier zijn veel gedachten voor nodig omdat…. Oh, ik weet het niet… gewoon daarom!!! Wat zijn jullie gedachten?

Federatie van het Licht: Wij wilden geen tranen veroorzaken. Maar we wilden wel dat je hier acht op slaat en deze conversaties op een meer ‘dienstbare’ manier herkent.

Blossom: Dienstbaar?

Federatie van het Licht: Zodat… het was nodig voor jou om jouw eigen positie te ‘SNAPPEN’… in de zin van je ziel die ZICH deze overeenkomst HERINNERT. En voor jouw menselijkheid om de ‘twijfels’ over WIE JE BENT los te laten.

Blossom: Ik denk dat dit het probleem is… Ik wil geen slachtoffer zijn van ‘waarom ik’? Maar echt… het is zo enorm… Ik bedoel… ‘Waarom ik? ‘Ik ben zo …’normaal’.

Federatie van het Licht: De spijker is net op zijn kop geslagen.

Blossom: Maar dan kon ik zeggen… er zijn miljoenen ‘normale’ mensen.

Federatie van het Licht: En miljoenen normale mensen waren vrijwilliger… maar jij was precies die erbij paste (fitted the bill)

Blossom: Nou… dit is echt een oog-opener, een hartopener. En ik VOEL op een of andere manier alhoewel er niks is veranderd en we zullen doorgaan met onze relatie op de wijze dat het altijd is geweest… dat…maar eigenlijk is er heel veel veranderd. Ik kan de verschuiving VOELEN in mijn hart.

Federatie van het Licht: Dit was nodig… voor onze progressie.

Blossom: Dus dan… zal ik de ketel opzetten … (thee zetten) misschien nog even een pakje koeken kopen?

Federatie van het Licht: We danken je dat je deze positie ACCEPTEERT. Je wist het voordat je kwam… het zou geen ‘plat zeilen’ zijn.

Blossom: Ik WEET het NU. Dank JULLIE. Onverwacht materiaal voor de gedachten… maar ik bewonder jullie doorzettingsvermogen, het was nodig, als ik moet doorgaan… en doorgaan zal ik.

Federatie van het Licht: Onze Liefde voor Elk Een… Vertrouw op jezelf om jullie harts missie te vervullen.


Blossom: In Liefde en dank. De tijd is nu 11:11 u… Mooi is dat (ik zal verdergaan met dit soort kwesties in mijn volgende communicatie.) 

Deze channeling draaide erop uit om best iets persoonlijks te worden. Maar ik wilde die toch delen, omdat ik voel dat het belangrijk is voor mensen om mijn relatie met De Federatie proberen te begrijpen. Ik heb een blog post geschreven om mijn positie uit te leggen en waarom deze specifieke conversatie met ‘hen’ vandaag gebeurde. Zeer nodig voel ik. Veel dank.


* The Federation Of Light speak of LOVE. https://www.youtube.com/watch?v=RmsCqVjqSss

* * An Invocation from Feb 14th. Always good to do when you FEEL like it . It all helps. https://www.youtube.com/watch?v=Gqmukxqt2rU


Website: Blossom Goodchild 

Vertaling: Winny – Website 

0 reacties:

Een reactie posten

LOVE

SYDNEY EVENT

meditation

Dit is zo’n prachtige video dat ik hem graag doorstuur. Zij spreken over Het Gebeuren, waar ook Blossom over spreekt, de Federatie dan. Zij zeggen niet wanneer dat komt, wel dat het dichtbij is. IK WEET NIET OF DIT HET IS…. maar in ieder geval is hier wel iets wat zeer belangrijk is, het vierkant tussen Uranus en Pluto wat momenteel op zijn toppunt staat. Een heel belangrijk spanningsmoment. Ik probeer de film vluchtig snel te vertalen omdat het om deze dag gaat. Gooi je intentie, al doe je dit vanmiddag of morgen, bij de juiste tijd van 10:11 vanavond… dat werkt allemaal.

Ik vertaalde ongeveer alles, daar staat alles in, maar in stukjes dus, op de film. Druk dit af dan kun je het bijhouden.

De vertaling:

WERELD MEDITATIE OM EEN REVOLUTIE VAN LICHT EN EEN NIEUWE HER-GEBOORTE (RENAISSANCE) TE TRIGGEREN

Mercurius, Venus, Jupiter,Saturnus , Neptunus en Pluto zullen een zespuntige ster mandala vormen om de Zon op 23 november 2013 (dit getal is 13, een eindgetal van de Maya telling.w.) Tegelijkertijd vormen Pluto en Uranus een vierkant. Ze scheppen zo een veelbetekenend astrologische situatie. Dit stelt ons in staat om een belangrijke energie vortex te activeren. Dit wordt het AION Portaal genoemd. En die triggert een Revolutie van Licht. En een Nieuwe Renaissance. Het representeert het meest belangrijke astrologisch aspect van deze tijd.

Voor de eerste keer in Aarde’s geschiedenis zal er een verbinding worden gemaakt tussen 3D van het stoffelijke rijk en 11 D van het kosmische atmische plan, het plan van Bewustzijn en het leven zelf. Van totale vrijheid en verrukking. Waar de beperkingen van het zielenlichaam worden doorbroken naar de dimensie van oorspronkelijk voelen en het Moeder Schepper principe, waar men co evolutionair bewustzijn, Gods bewustzijn beleeft .

De activering van het AION Portaal zal een ommekeer veroorzaken van de getijdenstroom. Op het moment van de activering van het Aion portaal zal de Grote Centrale Zon een impuls afgeven die onze Zon zal penetreren en de mandala’s van de planeten erom heen. die zenden harmonieuze resonantie golven door ons hele zonnestelsel.

Deze galactische minipuls zal worden doorgezonden door Aion en Iona, een kosmisch paar van tweelingzielen die enorm heeft bij gedragen aan de formatie van Galactische Centrale Beschaving van Licht, miljoenen jaren geleden.


Iona’s bedoeling is nu om Godinne Bewustzijn te verspreiden om ons te helpen de dualiteit te overstijgen en om in een ecstatische verbinding te leven met de Schepper terwijl we het Goddelijk waarnemen in alles. Aion’s bedoeling is om veilig te stellen dat de Galactische kosmische cyclus verandert in harmonie met de 25.000 jarige hartslag van de Galactische Centrale Zon. Hij overziet/houdt toezicht over deze activering van het Aion portaal op planeet Aarde. En dit kondigt de verschuiving van de Eeuwen aan wat ons brengt naar een nieuwe Era van Vrede, Liefde, Vrijheid, Rechtvaardigheid en Vreugde voor iedereen! Het is tijd om actie te ondernemen. Het is tijd om de bestemming van onze wereld in onze handen te nemen.

Om het Aion portaal te activeren wordt gevraagd om allemaal samen ons in te stellen, te mediteren op dezelfde tijd (of verschoven tijd.w.) op de hele wereld. Op 23 nov. 2013, om 10: 11 uur . ’s avonds, dus (er staat 9:11 GMT dat is hier 10:11 u. Maar je kunt dit ook ’s middags doen en tijd instellen op ’s avonds. ) Je kunt in grote of kleine groepen mediteren of apart.. dat kan ook. Maar ook op een speciaal triggerpunt voor de nieuwe Renaissance in Florence in Italië. En om collectief ons te visualiseren als een verenigd bewustzijn. Het Gebeuren dat ons vergezelt naar een nieuwe Era van Licht dat gebeurt in het NU!

Door dat te doen creëren wij een helder en harmonieus kanaal van manifestatie voor de uiteindelijke bevrijding van de planeet en helpen dit te manifesteren zo snel en zo geweldloos als mogelijk is.

Wij KUNNEN dit doen! Maar het is belangrijk om dit met zoveel mogelijk mensen te visualiseren om de kritieke massa te bereiken. Help dus dit te verspreiden! Wij hopen al jullie prachtige zielen te ontmoeten in de hogere dimensies van 23 november….
Dan komen instructies voor de meditatie. Ontspan je, adem diep en rustig. Roep de aanwezigheid van je ziel (Hoger Zelf) op en je gidsen en engelen en aartsengelen en opgestegen meesters.

Verbind je met het wereldwijde collectieve bewustzijn.

visualiseer het moment van de compressie doorbraak, de flits van het Gebeuren van Goddelijk Licht die de hele Aarde omvat en al haar bewoners die onze prachtige planeet bevrijdt van alle duistere energie en de uitstraling ervan. Dat gebeurt in het NU. Heb een gevoel van diepe dankbaarheid, intense liefde … WE ZIJN EINDELIJK VRIJ!!! VICTORIE NU, BEVRIJDING NU!

EINDELIJK VRIJ. VERspreid deze video over al jullie blogs en websites……

Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild
Graham Dewyea interviewt haar