Followers

i decree

zaterdag 22 november 2014

Nederlands -- Blossom met de Galactische Federatie van Licht Op 22 november 2014


Blossom met de Galactische Federatie van Licht
Op 22 november 2014



Blossom Goodchild rapporteert voor haar plicht(duty)… Sir! Graag doorgaan vanaf de vorige week. (een militaire zin)

Federatie van Licht: Warmste groeten aan Ieder Een, terwijl we verder gaan met onze/jullie wijze van entertainen. Wij hebben veel geleerd door humor… terwijl de boodschappen door zijn gegaan in JULLIE jaren. Welkom.

Bloss: Ik heb me nu in mijn positie ingericht. Dus laten we het een draai geven. Ten eerste, zijn jullie in staat om meer te zeggen over toen jullie spraken over veel communicaties die de regeringen hadden met E.T’s (van aangezicht tot aangezicht) en dat de regering hun beloften niet hebben gehouden?

Fed.v.L: We kunnen hier iets over zeggen… want toen je er deze morgen aan werd herinnerd, terwijl je je afstemde… is er veel wat we niet WILLEN openbaar maken, vanwege dat het schadelijk is voor jullie veiligheid. Daarom moeten we ons bewust zijn dat bepaalde WAARHEDEN niet te dicht bij huis komen … voor degenen die ‘een waakzaam oog’ hebben voor waar wij over praten. Daarmee bedoelen we… degenen die deze boodschappen niet lezen voor de ‘groei van hun ziel’ … maar om te ‘onderzoeken’ wat er wordt gezegd en om veilig te stellen dat dit niet dichtbij het spoor/markeerpunt/of het doel komt.

Bloss: Dat kan ik snappen … en in WAARHEID … dank ik jullie dat je me op die manier veilig houdt. Dus, wat kunnen jullie hierover wel vertellen?


Fed.v.L: Wij zijn ons bewust van Kennis die is uitgewisseld naar degenen op hoge posities van jullie wereld. Kennis die enorm de technologie kan begunstigen en veel zaken kan transformeren van een lagere naar een Hogere vibratie. Voor die uitwisseling van informatie werd niet besloten in een oogwenk, maar wel zeer zorgvuldig om te worden beschouwd om dit IN VERTROUWEN te doen… De uitwisseling deels voor degenen van de Aarde, was om ‘veel’ van die Kennis ‘naar jullie wereld door te geven’ om haar GROEI te helpen. … Letterlijk! Maar nadat het moeilijker werd, … hielden wij ons aan onze kant van de overeenkomst … of geven we de voorkeur aan het woord ‘aanbod’ … en jullie ‘Aarde wereldsen’ deden dat niet. Want zij hielden de informatie voor zichzelf en gebruikten die voor heimelijke operaties en ‘omkoperij’ … en om zichzelf te begunstigen. Veel van de gegeven Kennis, is zeer geheim gehouden …  want opnieuw … als die werd mede gedeeld … zouden de burgers van jullie wereld geen noodzaak hebben om zich te verlaten op dat wat jullie regeringen zeggen dat nodig is … om ‘het leven en de orde ‘ te handhaven. Want dat wat werd aangeboden was in staat om jullie planeet … in korte tijd … met zo’n grote progressie te helpen.

Daarvoor werd besloten dat de ‘uitwisselingen’ niet langer meer zo werden gezien … want WIJ werden teleurgesteld … en begrepen dat wat men kan beloven … wat deze mensen zagen als beloften … niet precies is wat zij bedoelen. Hun agenda was heel anders dan ons werd verteld.
Bloss: Ik heb echter gehoord, en het is maar ‘horen zeggen’ … dat er een bepaald deel van de “Greys’ is die werken met degenen die in volledige controle zijn van de Aarde, en dat er uitwisselingen zijn gemaakt … is dit zo?

Fed.v.L: Ja.

Bloss: Kun je daar over spreken?

Fed.v.L: In bepaalde mate. Zoals velen beseffen, is er intense geheim houding betrokken bij ondergrondse ‘hangers’(Nee, er stond niet hangars.w.)  … die op bepaalde wijze … waar een hele nieuwe wereld in zijn ‘gates’(poorten) bezig is. En, die poorten zijn veilig … meer dan veilig … vastgezet. Alsof zielen die daar ‘wonen’ … daar letterlijk ‘wonen’… door angst dat iets van dat geheim ‘naar buiten komt’.

Bloss: Het is niet zo geheim, omdat velen van ons dat al weten.

Fed.v.L: Maar weten tot een bepaald besef. Veel wordt niet onthuld.

Bloss: Jaren geleden had ik een visioen terwijl ik ging slapen, van E.T.’s in grote buizen met vloeistof gevuld. Een beetje lijkend zoals men dode dieren bewaart om er mee te experimenteren. Toen, zag ik op een tv programma dat ‘The X Files’ heet, precies dat terug. Ik denk dat ik dit wel eens ergens gezegd heb. Zijn er veel E.T.’s gevangen op die plekken?

Fed.v.L: Ja.

Bloss: Zijn die E.T.’s levend?

Fed.v.L: Ja … maar niet met volledig besef.  Het is alsof ze in een  comateus bestaan zitten … nu.

Bloss:  Tot wanneer?

Fed.v.L: Totdat zij die hen daar ‘gezet’ hebben, besluiten dat ze er een kunnen doen ontwaken … om te proberen informatie uit hen te krijgen.

Bloss: Kunnen jullie hen niet redden? In mijn onschuld … kunnen jullie hen niet omhoog stralen of zoiets?

Fed.v.L: Nee. door de structuur waarin zij wonen. De dichtheid van het materiaal in de muren is juist om die reden ontworpen.

Bloss: Dat doet me verdriet. Veel van die wereld ZOU me kunnen verdriet doen, als ik dat liet gebeuren … Maar ik ben aan het leren om afstand te nemen. En … het doet er ook niet toe!

Fed.v.L: In het Grotere Plaatje … doet het er niet toe. Wat wij je kunnen zeggen … is

Bloss: Ik kreeg het al binnen … (downloaded) …Ik voel me nu beter!

Fed.v.L: dat, zoals met alle levende dingen … de ziel niet in de stoffelijke vorm hoeft te blijven waarin ze is. Als je slaapt, reist je ziel, nietwaar? Als je mediteert … kan je ziel reizen, niet? Als een Menselijk Wezen in een comateuze staat is … lang, lange tijd… dan kiest de ziel om uit haar lichaam te gaan … er is geen reden om er in te zitten. Daarom is dit hetzelfde met onze familie die in die buizen vast zitten … die zitten de hele tijd niet noodzakelijk ‘in hun lichaam’…

Bloss: OK… dus, als iemand wordt gewekt om informatie uit hen te trekken … waarom willen ze dan niet  ‘wegblijven’ uit hun stoffelijke stuk … en gewoon ‘dood’ zijn als ze uit die vloeistof worden gehaald … Als dat het juiste woord is?

Fed.v.L: Omdat ‘dood’… (als dat het juiste woord is?) moet plaats vinden. Net zoals bij de mens. Totdat het koord is afgesneden van het etherische lichaam/ kan de ziel niet helemaal vertrekken.

Bloss: Hebben E.T.’s een koord?

Fed.v.L: Ja. Net als de mens … het is een aanhechting aan de stoffelijke vorm.

Bloss: Maar, als de ziel van de E.T. gewoon niet wil ‘terug komen’ daarin, als zij uit de buis wordt gehaald, wat zou er dan gebeuren?

Fed.v.L: Dat is moeilijk om uit te leggen. Omdat hij feitelijk niet ‘sterft’…

Bloss: Of een beter woord …

Fed.v.L: Zit hij nog … of je dit leuk vindt of niet …aan het lichaam vast … en als die uit die ‘beïnvloedende’ vloeistof wordt gehaald … wordt die terug ‘geschoten’ in zijn stoffelijkheid.
Bloss: Worden ze gemarteld voor die informatie?

Fed.v.L: Ja. Ze zijn niet vrij gesteld ervan om pijn te VOELEN.

Bloss: OK … dus, wat hebben jullie raden HIEROVER te zeggen?

Fed.v.L: Er is geen plan om daar binnen te breken en om te redden … als dat is wat je denkt. Want dat kan niet gedaan worden … en in het Grote schema … zou dit niet verenigbaar zijn met het plan.

Bloss: Ik kan voelen dat dit moet worden geaccepteerd op een dieper niveau van begrijpen … want het is, voor mij, in deze tijd … te ENORM om in woorden te zetten. Ik kan het alleen maar oppikken.

Fed.v.L: WE DANKEN JE VOOR JE BEGRIP EN AANVAARDING.

Bloss: Kan ik dan wel vragen … hoe kwamen die specifieke E.T.’s hier? Hoe werden ze gevangen?

Fed.v.L: Sommigen inderdaad door gecrashte voertuigen … en anderen … die ‘hier in de vorm’ waren om te helpen bij het delen van de Kennis … en die werden toen bedrogen en opgesloten.

Bloss: Zoals… over hoeveel praten we hier?

Fed.v.L: 1.000 … rond dat getal.

Bloss: WAT? Die plekken ondergronds zijn groot!

Fed.v.L: En inderdaad het zijn ‘plekken’ … niet een enkele plek.

Bloss: Hoe is het mogelijk, (Why on Earth!) kwamen er zoveel hier?

Fed.v.L: We glimlachen … Want net als jij en velen van jouw soort … kwamen ze vrijwillig.
Bloss: En ze kenden het risico?

Fed.v.L: WETEND … maar de keuzes en mogelijkheden ook KENNEND. Kun je zien en je verbinden met hoe gelijksoortig we zijn als EEN FAMILIE? Zit jij niet in dezelfde boot, als het ware … dat jij je gevangen voelt op een plek die jou ‘dom’ houdt?

Bloss: Oh, ja … Laat me voelen dat ik moet ophouden met die Kermende Minnie scene! Dus kwamen ze daar vrijwillig … wisselden ze uit met mensen … zoals in de ‘Close Encounters’ film?

Fed.v.L: Nee. Dat hoeven we niet. Dit was geen deel van onze missie. Ze stemden in om te ‘gaan’ om ‘mooiere’ manieren te leren(doceren) Om dingen te leren die jullie planeet zouden begunstigen. Ze lieten elkaar inwerken op een basis van aangezicht tot aangezicht … met een uitwisseling van LIEFDE om te helpen en om jullie planeet TERUG te brengen naar zijn eens, vroegere Glorie.

Accepteer ook, … dat deze ‘Wezens’ die deel waren van dit specifieke project, … van Hoge intelligentie zijn en van Liefde en daarom zijn ze in staat om te accepteren ‘waar ze zijn’ en dat is een ander niveau dan wat jij misschien voor hen VOELT.

Bloss: Dat is goed! Ik moet toch zeggen …. 1.000! Wat bedoelen jullie met ‘rond dat getal’?

Fed.v.L: Omdat wij niet in staat zijn om alles dat gebeurt in die structuren in de gaten te houden. Maar we kunnen soms ‘enige rapporten’ terug krijgen, als het mogelijk is.

Bloss: Ik hoorde … dat al die ondergrondse bunkers uit de weg werden geruimd en leeg gemaakt.

Fed.v.L: Met alle respect, Blossom … Dat hoorde je verkeerd.

Bloss: Whoa! Onze nieuwe relatie komt meer naar voren. Eh … Jullie houden me wel veilig, ja? Jullie zullen me zo nodig opstralen????!!!

Fed.v.L: We voelen je humor …

Bloss: Ik glimlach nu … maar geloof me… Ik zou het niet zijn, zou ik plotseling verdwijnen, zoals velen die over die dingen praten.

Fed.v.L: Blossom … we zullen zorgvuldig zijn met wat we zeggen. Dat zijn we altijd. Kijk eens terug naar hoe onze gesprekken zijn ontworpen … gemengd met de wijze hoe jij over alles Voelt, zo nu en dan.

Toevallig … denk je?

Bloss: Ik zou graag zweren dat dit goed was … maar dat doe ik niet. Een grote munt/penny viel hier. Maar, hoe ver kunnen we gaan om materiaal te delen?

Fed.v.L: Voor zover WIJ WETEN dat het veilig is. Wat veel verwarring voor velen heeft veroorzaakt … dat wat velen VOELEN  dat niet overtuigend is … betreffende waar wij ‘om heen draaien’… heeft  dat meer zin voor velen… wat betreft nu de reden er achter? 

Bloss: Nou, dat heeft het voor mij … ik kan niet voor anderen spreken. Maar, ik stel me dat voor. Tijd om te gaan. WOW… dat voelde geweldig! Dank jullie!

Fed.v.L: We DANKEN JOU om je positie te ACCEPTEREN in zijn WAARHEID … op een hogere sport van de ladder. Er zijn meer stappen omhoog te gaan … waar VERTROUWEN opnieuw GEVOELD en zal getest worden.

Bloss: Nou, daar zal ik dan mee omgaan … als waar mijn‘ik’ in gegroeid is … als dit gebeurt. In zo veel Liefde en dank.

Fed.v.L: Nanu Nanu …

Bloss: Dat liet me zo lachen, toen dit in mijn hoofd kwam … en ik dacht:’Nee dat kan ik niet opschrijven’. Toen dacht ik … ‘Ja, dat kan ik wel’.  Jullie wisselen humor uit … (plus dat ik Nanu genoemd wordt door mijn kleinkinderen.)  Tally Ho folks … Chocks away! 


* The Federation Of Light speak of LOVE. https://www.youtube.com/watch?v=RmsCqVjqSss
* * An Invocation from Feb 14th. Always good to do when you FEEL like it . It all helps. https://www.youtube.com/watch?v=Gqmukxqt2rU


(vertaling winny)


0 reacties:

Een reactie posten

LOVE

SYDNEY EVENT

meditation

Dit is zo’n prachtige video dat ik hem graag doorstuur. Zij spreken over Het Gebeuren, waar ook Blossom over spreekt, de Federatie dan. Zij zeggen niet wanneer dat komt, wel dat het dichtbij is. IK WEET NIET OF DIT HET IS…. maar in ieder geval is hier wel iets wat zeer belangrijk is, het vierkant tussen Uranus en Pluto wat momenteel op zijn toppunt staat. Een heel belangrijk spanningsmoment. Ik probeer de film vluchtig snel te vertalen omdat het om deze dag gaat. Gooi je intentie, al doe je dit vanmiddag of morgen, bij de juiste tijd van 10:11 vanavond… dat werkt allemaal.

Ik vertaalde ongeveer alles, daar staat alles in, maar in stukjes dus, op de film. Druk dit af dan kun je het bijhouden.

De vertaling:

WERELD MEDITATIE OM EEN REVOLUTIE VAN LICHT EN EEN NIEUWE HER-GEBOORTE (RENAISSANCE) TE TRIGGEREN

Mercurius, Venus, Jupiter,Saturnus , Neptunus en Pluto zullen een zespuntige ster mandala vormen om de Zon op 23 november 2013 (dit getal is 13, een eindgetal van de Maya telling.w.) Tegelijkertijd vormen Pluto en Uranus een vierkant. Ze scheppen zo een veelbetekenend astrologische situatie. Dit stelt ons in staat om een belangrijke energie vortex te activeren. Dit wordt het AION Portaal genoemd. En die triggert een Revolutie van Licht. En een Nieuwe Renaissance. Het representeert het meest belangrijke astrologisch aspect van deze tijd.

Voor de eerste keer in Aarde’s geschiedenis zal er een verbinding worden gemaakt tussen 3D van het stoffelijke rijk en 11 D van het kosmische atmische plan, het plan van Bewustzijn en het leven zelf. Van totale vrijheid en verrukking. Waar de beperkingen van het zielenlichaam worden doorbroken naar de dimensie van oorspronkelijk voelen en het Moeder Schepper principe, waar men co evolutionair bewustzijn, Gods bewustzijn beleeft .

De activering van het AION Portaal zal een ommekeer veroorzaken van de getijdenstroom. Op het moment van de activering van het Aion portaal zal de Grote Centrale Zon een impuls afgeven die onze Zon zal penetreren en de mandala’s van de planeten erom heen. die zenden harmonieuze resonantie golven door ons hele zonnestelsel.

Deze galactische minipuls zal worden doorgezonden door Aion en Iona, een kosmisch paar van tweelingzielen die enorm heeft bij gedragen aan de formatie van Galactische Centrale Beschaving van Licht, miljoenen jaren geleden.


Iona’s bedoeling is nu om Godinne Bewustzijn te verspreiden om ons te helpen de dualiteit te overstijgen en om in een ecstatische verbinding te leven met de Schepper terwijl we het Goddelijk waarnemen in alles. Aion’s bedoeling is om veilig te stellen dat de Galactische kosmische cyclus verandert in harmonie met de 25.000 jarige hartslag van de Galactische Centrale Zon. Hij overziet/houdt toezicht over deze activering van het Aion portaal op planeet Aarde. En dit kondigt de verschuiving van de Eeuwen aan wat ons brengt naar een nieuwe Era van Vrede, Liefde, Vrijheid, Rechtvaardigheid en Vreugde voor iedereen! Het is tijd om actie te ondernemen. Het is tijd om de bestemming van onze wereld in onze handen te nemen.

Om het Aion portaal te activeren wordt gevraagd om allemaal samen ons in te stellen, te mediteren op dezelfde tijd (of verschoven tijd.w.) op de hele wereld. Op 23 nov. 2013, om 10: 11 uur . ’s avonds, dus (er staat 9:11 GMT dat is hier 10:11 u. Maar je kunt dit ook ’s middags doen en tijd instellen op ’s avonds. ) Je kunt in grote of kleine groepen mediteren of apart.. dat kan ook. Maar ook op een speciaal triggerpunt voor de nieuwe Renaissance in Florence in Italië. En om collectief ons te visualiseren als een verenigd bewustzijn. Het Gebeuren dat ons vergezelt naar een nieuwe Era van Licht dat gebeurt in het NU!

Door dat te doen creëren wij een helder en harmonieus kanaal van manifestatie voor de uiteindelijke bevrijding van de planeet en helpen dit te manifesteren zo snel en zo geweldloos als mogelijk is.

Wij KUNNEN dit doen! Maar het is belangrijk om dit met zoveel mogelijk mensen te visualiseren om de kritieke massa te bereiken. Help dus dit te verspreiden! Wij hopen al jullie prachtige zielen te ontmoeten in de hogere dimensies van 23 november….
Dan komen instructies voor de meditatie. Ontspan je, adem diep en rustig. Roep de aanwezigheid van je ziel (Hoger Zelf) op en je gidsen en engelen en aartsengelen en opgestegen meesters.

Verbind je met het wereldwijde collectieve bewustzijn.

visualiseer het moment van de compressie doorbraak, de flits van het Gebeuren van Goddelijk Licht die de hele Aarde omvat en al haar bewoners die onze prachtige planeet bevrijdt van alle duistere energie en de uitstraling ervan. Dat gebeurt in het NU. Heb een gevoel van diepe dankbaarheid, intense liefde … WE ZIJN EINDELIJK VRIJ!!! VICTORIE NU, BEVRIJDING NU!

EINDELIJK VRIJ. VERspreid deze video over al jullie blogs en websites……

Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild
Graham Dewyea interviewt haar