Followers

i decree

woensdag 28 januari 2015

Nederlands -- Blossom met de Galactische Federatie op 25 januari 2015

Blossom June 6, 2012


Blossom met de Galactische Federatie op 25 januari 2015



                                                                        
Blossom: Hier is de link naar de 2de video door twee aparte getuigen. Zover ik kan verzamelen… deze werden niet genomen op dezelfde datum zoals de eerdere ‘namaak’/hoax.



OK. Ik weet dit is onverwachts… maar er is iets gebeurd waar ik met jullie over moet praten … en totdat ik dat doe… ben ik niet in staat om een goeie dag te hebben! Dus de vorige week vroeg ik naar een video van Licht orbs in Massachusetts. Jullie zeiden dat het een hoax was en niet van een of ander deel van de Galactische Federatie en de video werd verwijderd nadat veel experts bewezen dat het zo was! Nou, vandaag is me een link gestuurd van zeer dezelfde orbs, op een andere tijd maar ook in Massachusetts. Ik ben zo totaal in de war … met mij en met jullie! Beïnvloedde mijn denken dat het mogelijk een hoax was, vanwege een aantal e-mails die zeiden dat dit zo was…? Als dat zo is … kan ik mezelf niet Vertrouwen om de Waarheid door te geven.

Een andere channelaar waar ik eerder zelf niet van had gehoord, zei dat de video de Waarheid was. Voor mij… maakt het me dat ik de handdoek in de ring wil gooien in een dergelijke tijd. IK MOET DE WAARHEID DOORGEVEN OF HET OPGEVEN. Misschien zijn er lezers die hiervoor mijn absolute noodzaak niet begrijpen… ik kon het ook gewoon onder het karpet hebben geschoven… sommigen zouden de tweede video hebben gezien, anderen niet. Maar sommigen kunnen net als ik zijn… er over horen en zich afvragen wie je moet geloven. Ik stop er liever mee dan dat ik weet dat ik zelf de channelingen beïnvloed. Ik bedoel: wat zou dat voor zin hebben?


Federatie van Licht: Liefste ziel met een ontevreden formule op dit moment.

Bloss: je kunt dat weer zeggen. Ik weet dat je op het punt staat het te herhalen… om mijn stemming Lichter te maken … en geloof me, dat heeft verLichting nodig. Alhoewel ik wel tien minuten nodig had om me met jullie ‘te verbinden’.

Fed.v.L: We hebben jou lief. We willen alleen maar dat je Lichter wordt omdat we WETEN dat het niet nodig is voor je om je zo neerslachtig en in verwarring te VOELEN.

Bloss: Dus je snapt niet waarom ik me zo voel?

Fed.v.L: Misschien als je het ons laat uitleggen?

Bloss: Het toneel is van jullie.

Fed.v.L: We waarderen je vastberadenheid om zeker te stellen dat wat we zeggen DOOR jou heen komt… en van ONS komt… niet van JOU. Het is wijd en zijd bekend dat elk ‘medium’ dat als voertuig wordt gebruikt waarin gecommuniceerd wordt met degenen van de Aarde … door hen die niet van de Aarde zijn … KAN WORDEN beïnvloed door hun eigen wijze van denken … hun eigen gedachten en wat zij geloven… als je dat begrijpt?

Bloss: Precies!!

Fed.v.L: Toch zeggen we categorisch tegen je … direct van ONS … dat de video waarover je spreekt in de vorige weken … inderdaad een bedoeling had om er door ‘aangegrepen’ te worden, maar die ontroering zat meer in het deel van de waarnemer.

Bloss: Dat woord verraste me, ‘waarnemer’, omdat ik dacht dat je zou gaan zeggen … ‘die ontroering zat meer in het deel van de ‘prankster’(grappenmaker).

Fed.v.L: Die ontroering inderdaad, was bedoeld om emoties op te poken…

Bloss: Om de juiste redenen?

Fed.v.L: Oorspronkelijk… maar meer om te bewijzen dat naar zulke ‘uitvoeringen’ kan worden geluisterd.

Bloss: Wat betekent dat?

Fed.v.L: Het betekent opnieuw… men iets voor de geest kan roepen …alles… en men kan er voor kiezen om het echt te maken, …of niet.

Bloss: Ik vind dit moeilijk om te volgen, om eerlijk te zijn … en het frustreert me nog meer als ik het dit keer aan de kant gezet heb om dit uit te zoeken… het geeft me geen antwoord, omdat het nu op dit moment onprettig is, om eerlijk te zijn, maar … IK MOET DE WAARHEID KENNEN.

Fed.v.L: Ben je niet veel vaker eerder op dit pad geweest, Blossom?

Bloss: Te vaak naar mijn zin… ik denk dat ik in de war ben na de channelingen van dit jaar, het scheen allemaal zo goed te gaan… en nu deze kromme bal(boogbal?), wat me dit doet afvragen.

Fed.v.L: Waardoor VERTROUW je ons niet volkomen?

Bloss: Voorbije teleurstellingen.

Fed.v.L: Wat laat je toch ermee doorgaan?

Bloss: Soms, ik weet het niet. Ik zou het haten als ik dacht dat het mijn ego was… Ik zou graag denken dat ik weet dat jullie de WAARHEID zijn en daarom zo veel mensen op hun pad naar huis helpen.

Fed.v.L: Dan, ALS je WEET dat wij de WAARHEID zijn … waarom ga je door om JE die WAARHEID te betwijfelen?

Bloss: Omdat, als jullie mij waren… zou je hetzelfde doen! Ik ben in menselijke vorm, denken jullie daar aan? De dingen zijn anders voor mij. Als JULLIE die link hadden gekregen, vanmorgen, die meer orbs lieten zien in de zelfde buurt, maar op een andere dag, met twee totaal gescheiden getuigen… waar zou die gedachtestroom je dan naar toe hebben gestuurd? Waarschijnlijk, naar de mogelijkheid dat de eerste video misschien helemaal geen hoax was. Dan zou deze hele ‘verantwoordelijkheid’ zaak in het spel komen. Dus, wat zeggen JULLIE over die andere video’s?

Fed.v.L: We zouden zeggen… nu je ons een kans daartoe geeft …

Bloss: Dat bracht een glimlach op mijn gezicht…

Fed.v.L: dat deze nieuwe idealen…

Bloss: Nieuwe wat?

Fed.v.L: Idealen… je pikte het woord correct op… Deze nieuwe idealen van uitvoer zijn veel gewoner dan dat wat wij zouden zeggen welke van WAARHEID zijn …

Bloss: Ik googelde ‘idealen’  … dat helpt altijd . (‘een standaard of principe om je op te richten’.)  

Dus die nieuwe video’s … ook die in Massachusetts … zijn geen hoaxes?

Fed.v.L: Nee… dat zijn ze niet.

Bloss: Is het niet een beetje toevallig dat ze op dezelfde plek zitten als de hoax video?

Fed.v.L: We zouden het een andere categorie noemen. We zouden lichtjes suggereren dat om ‘echt’ van ‘bedrog’ te bepalen … die kromme bal met opzet in de pot werd gegooid.

Bloss: Opnieuw … ik weet niet of ik het ben … maar waar doel je nu op? ‘Een kromme bal die in de pot wordt gegooid’… Ik WEET wat jullie zeggen … Maar … ‘kromme bal’, als ik dat opzoek betekent dat … ‘een specifiek moeilijke zaak’.

Fed.v.L: Maar, onze meer Licht van hart betekenis was … in dit ‘dilemma’ is nu een nieuwe ‘draai’ gegooid.

Bloss: Helemaal … Waarom, oh waarom wilde ik hier niet komen als schoonmaker? Ik moet lachen … Ik heb dat best een aantal jaren in mijn tijd gedaan, toen het toneelspelen nog niet veel was. Maar, ik dwaal af. Waar waren we? Ik voel me al wat Lichter… Dank je… Alhoewel laten we het spoor niet los. Ik wil anderen die boodschappen doorgeven niet betwijfelen of afbreken… dus waarom is het dat een ander kanaal heeft gezegd dat zij wel van WAARHEID zijn.

Fed.v.L: Blossom… wat een ander kanaal heeft gezegd … is onze zaak niet. Wij zijn alleen bezig met ONZE WAARHEID.

Bloss: Toch, wij hier beneden… die proberen om dit allemaal uit te zoeken … zitten er nu mee en weten niet wat we moeten geloven! Als jullie gaan ‘verschijnen’ … om onze dag te Verlichten … om onze last te Verlichten … zoals jullie zeggen waar deze tweede video voor is … Waarom, oh waarom kan het dan niet HELEMAAL? Waarom moeten we door al dat gepalaver heen? Dus … laat MIJ een boogbal in de pot gooien. Besloten jullie … (met het grootste respect) helemaal om die orbs uit te sturen … de echte … NA die hoax video?

Fed.v.L: Ja. Er was overeengekomen om dat te doen.

Bloss: Met wie?

Fed.v.L: De Raad van Licht **. Om de redenen die we eerder vertelden… De boogbal.

Bloss: Wat kunnen jullie nu doen, in deze minuut, om te bewijzen dat DIT ALLEMAAL … al deze conversatie … ik niet ben die een gesprek heeft met een ander aspect van mijzelf… in mijn hoofd? Omdat … daar kan ik wat mee!

Fed.v.L: Blossom… Het bewijs voor jou … moet komen door de wijze hoe jij … over ONS VOELT.

Jij WEET … WIJ WETEN het… dat je kunt besluiten om de communicatie te stoppen op elk moment … als het niet langer meer correct VOELT.

Bloss: Ja, nou, gemakkelijker gezegd dan gedaan! Omdat mijn hart WEET dat dit is wat ik kwam doen … en de meeste tijd … ploeter ik er mee door. Soms heel hoog … en met veel Dank en soms … zoals ik zei …zoals nu … ben ik er Echt mee klaar. Ik VOEL me zo verward.

Fed.v.L: Dan stop ermee… want wij willen niet… zoals we zeiden … ondersteboven te gooien of ontstemmen.

Bloss: Dat WEET ik. Dat doe ik. Ik WEET dat het voor mij is om het uit te zoeken … IN MIJN WAARHEID.

Fed.v.L: En die WAARHEID is?

Bloss: Ik WEET dat jullie echt zijn en van LICHT en VAN LIEFDE … IK WEET DAT… Waarom dan blijf ik doorgaan met dit gevraag over wat jullie doorgeven?

Fed.v.L: Zeg het ons, Liefste. WIJ kunnen alleen doorkomen met onze WAARHEID als je er naar vraagt.

Bloss: Dan, word ik dan beïnvloed door mijn eigen gedachten over zaken… in JULLIE antwoorden? Heeft dat dan zin?

Fed.v.L: We begrijpen het … en we zeggen … NEE. Je wordt niet beïnvloed. Sommige anderen misschien … maar … … … we vragen jou om op te schrijven wat we net aanboden.

Bloss: Het klinkt te ‘gezocht’ om eerlijk te zijn.

Fed.v.L: Jij zegt het niet … Wij doen het!

Bloss: Grrr! Jullie zouden zeggen …

Fed.v.L; Maar jij bent van een Hoger kaliber.

Bloss: Hier ligt nu dat HELE VERTROUWEN-DING. Ik moet erop VERTROUWEN dat JULLIE zeggen dat … en het was niet wat ik wilde horen. Als ik dat hoorde, letterlijk hoorde, zou het zoveel gemakkelijker zijn. Dat komt omdat het ‘gedachten-overdracht’ is wat het verraderlijk maakt. (tricky zegt ze).

Weet je … er is net een kwartje gevallen… een beetje… niet helemaal naar beneden… en jullie kunnen het beter uitleggen, zoals ik VOEL dat jullie dat willen.

Fed.v.L: Zeer bedankt.

WIJ KOMEN DOOR OM TE ASSISTEREN EN OM OVER LIEFDE TE ONDERWIJZEN.
Als jullie willen… JIJ, BLOSSOM … wilde vragen stellen namens jouzelf of de lezers … wij geven jullie ONZE antwoorden … IN ONZE WAARHEID.

Je kunt kiezen om deze antwoorden te accepteren of ze te betwijfelen. Jij zegt … jij bent het zelf, soms betwijfel jij dat … over dat je wel of niet ‘ONS bedenkt’… Want hoe konden wij het ooit verkeerd hebben?

Wij zeggen tegen jou… IN ONZE WAARHEID … wij hebben het nooit verkeerd … IN ONZE WAARHEID.

Het kan verkeerd lijken in iemand anders WAARHEID … Opnieuw is dat niet onze zaak. De enige zaak die van ons is, is ONZE WAARHEID. Of jij dat nu wel of niet wilt KENNEN als JOUW WAARHEID … Ja, JIJ Blossom… dat is geheel aan jou.

Je hoeft niet te accepteren wat WIJ zeggen, als JOUW WAARHEID.

WE BIEDEN HET AAN ALS ONZE WAARHEID … MAAR DAT HOEFT DE JOUWE NIET TE ZIJN.

Zie je? Jij besluit zelf … hebt je eigen opinie…

Bloss: Maar dat lijkt een beetje raar/vreemd … om het niet met jullie eens te zijn.

Fed.v.L: Het kan misschien wel raar lijken … maar het is volmaakt doenlijk/uitvoerbaar.  Heeft White Cloud niet altijd gezegd … als er iets werd gezegd dat niet goed bij jou voelt … dan… laat het los … en vind dat uit wat wel goed voelt.

Bloss: Ja, dat heeft hij. Maar voor mij… terwijl ik zie dat ik het voertuig ben waar doorheen jullie spreken … dat ik moet weten, als ik naar een video vraag of die een hoax is of niet … dat jullie doorkomen met de WAARHEID.

Fed.v.L: DAT DOEN WE! Maar wat wij zeggen is dat JIJ, of iemand anders, niet ons woord hoeft te accepteren.

Bloss: Wat is het punt dan?

Fed.v.L: Vertel jij dat ons. Jij bent degene die ons vragen stelt en wij kunnen alleen ONS ANTWOORD GEVEN OVER DE GEGEVEN ZAAK in ONZE WAARHEID.

Bloss: Dus wat als … bijvoorbeeld…ik zei … ‘OK… je zei dat de video een hoax was en ik weet niet zeker of ie dat nog was?

Fed.v.L: We zouden dan zeggen … Bravo … omdat je je eigen Waarheid volgt.

Bloss: Maar zijn jullie dan niet degenen die deze zaken WETEN?

Fed.v.L: Wij zouden dan zeggen ‘we weten’ dat het een hoax was … jij vroeg het en wij zeiden het … Maar, jij hoeft ons woord niet te geloven.

Bloss: Maar ik VOEL … dat jullie woord WAARHEID IS.

Fed.v.L: Dat vindt je niet altijd… Want vandaag, betwijfel je dat weer. Alsjeblieft, Blossom, WEET dat wij geen probleem hebben met deze betwijfeling. Wij zijn in feite, zeer vergenoegd dat je dat doet … om JOUW WAARHEID voor jezelf door te geven.

Het is geen gemakkelijke taak om met ons te werken … maar weinigen begrijpen Echt hoe het allemaal werkt en wat dit inhoudt … dus, we nemen dit moment om je te danken om ‘hier in te blijven zitten’/ hanging in there’.

Bloss: Al is het soms aan een draadje. Ik VOEL dat we vandaag klaar zijn. Ik voel me zoveel beter om dit met jullie uit mijn hart te hebben. Ik wil altijd elke chat die ik met jullie heb (dat moet deel van mijn overeenkomst zijn geweest) delen en ik hoop dat het anderen weer helpt om meer te begrijpen van onze relatie en meer van hun relatie met jullie … en ook, mijn wens om de Waarheid door te geven. Ik denk dat ik gedaan heb met waar ik me op afstemde vandaag, met jullie.

Ik ben in deze situaties, altijd een beetje … meer dan een beetje … bezorgd/bevattelijk, om in dit soort sessies te gaan … want ik weet nooit hoe die zullen uitpakken. Opnieuw… het leren in deze 15 jaren (!!!) om mijzelf te Vertrouwen en mijn relaties met degenen waarmee ik verbonden ben (waar ik niet mee kan chatten van face tot face (van aangezicht tot aangezicht) … Maar, wie weet … Misschien wel op een dag.

Dank jullie, mijn vrienden. Dank jullie voor je geduld en om niet te zeggen: ‘Blossom, in hemelsnaam … wat nu?!’

Fed.v.L: Blossom, in hemelsnaam… VOEL ONZE LIEFDE … VOOR JOU… Voor je vastberadenheid om alleen van Waarheid te zijn … het maakt niet uit wat er naar je toe wordt gegooid … in of buiten de pitch/plek/ …

Bloss: Ik denk dat ik doorga op het spoor … Misschien kunnen we meer spreken over nieuwere video’s van orbs bij ons volgende gesprek… We hebben nu geen Energie meer om door te gaan. Ik moet wel zeggen … ik kom gevuld met Liefde  uit deze sessie … wat zoveel beter is dan toen ik erin ging. Dank jullie. Ik HOUD VAN JULLIE.

Fed.v.L: Is deze zaak gesloten?

Bloss: Deze zaak is gesloten …Maar zijn jullie blij om de volgende keer over orbs te spreken?

Fed.v.L: Inderdaad. Als het gepast is in het volgende tijdsbestek in jullie wereld waarin we ‘onze harten samen verbinden.’

Liefde aan jullie … Liefde aan allen … LIEFDE … LIEFDE … LIEFDE. 

Bron:  http://www.blossomgoodchild.com/index.html?page=BG232jan25.html

Vertaling: Winny

0 reacties:

Een reactie posten

LOVE

SYDNEY EVENT

meditation

Dit is zo’n prachtige video dat ik hem graag doorstuur. Zij spreken over Het Gebeuren, waar ook Blossom over spreekt, de Federatie dan. Zij zeggen niet wanneer dat komt, wel dat het dichtbij is. IK WEET NIET OF DIT HET IS…. maar in ieder geval is hier wel iets wat zeer belangrijk is, het vierkant tussen Uranus en Pluto wat momenteel op zijn toppunt staat. Een heel belangrijk spanningsmoment. Ik probeer de film vluchtig snel te vertalen omdat het om deze dag gaat. Gooi je intentie, al doe je dit vanmiddag of morgen, bij de juiste tijd van 10:11 vanavond… dat werkt allemaal.

Ik vertaalde ongeveer alles, daar staat alles in, maar in stukjes dus, op de film. Druk dit af dan kun je het bijhouden.

De vertaling:

WERELD MEDITATIE OM EEN REVOLUTIE VAN LICHT EN EEN NIEUWE HER-GEBOORTE (RENAISSANCE) TE TRIGGEREN

Mercurius, Venus, Jupiter,Saturnus , Neptunus en Pluto zullen een zespuntige ster mandala vormen om de Zon op 23 november 2013 (dit getal is 13, een eindgetal van de Maya telling.w.) Tegelijkertijd vormen Pluto en Uranus een vierkant. Ze scheppen zo een veelbetekenend astrologische situatie. Dit stelt ons in staat om een belangrijke energie vortex te activeren. Dit wordt het AION Portaal genoemd. En die triggert een Revolutie van Licht. En een Nieuwe Renaissance. Het representeert het meest belangrijke astrologisch aspect van deze tijd.

Voor de eerste keer in Aarde’s geschiedenis zal er een verbinding worden gemaakt tussen 3D van het stoffelijke rijk en 11 D van het kosmische atmische plan, het plan van Bewustzijn en het leven zelf. Van totale vrijheid en verrukking. Waar de beperkingen van het zielenlichaam worden doorbroken naar de dimensie van oorspronkelijk voelen en het Moeder Schepper principe, waar men co evolutionair bewustzijn, Gods bewustzijn beleeft .

De activering van het AION Portaal zal een ommekeer veroorzaken van de getijdenstroom. Op het moment van de activering van het Aion portaal zal de Grote Centrale Zon een impuls afgeven die onze Zon zal penetreren en de mandala’s van de planeten erom heen. die zenden harmonieuze resonantie golven door ons hele zonnestelsel.

Deze galactische minipuls zal worden doorgezonden door Aion en Iona, een kosmisch paar van tweelingzielen die enorm heeft bij gedragen aan de formatie van Galactische Centrale Beschaving van Licht, miljoenen jaren geleden.


Iona’s bedoeling is nu om Godinne Bewustzijn te verspreiden om ons te helpen de dualiteit te overstijgen en om in een ecstatische verbinding te leven met de Schepper terwijl we het Goddelijk waarnemen in alles. Aion’s bedoeling is om veilig te stellen dat de Galactische kosmische cyclus verandert in harmonie met de 25.000 jarige hartslag van de Galactische Centrale Zon. Hij overziet/houdt toezicht over deze activering van het Aion portaal op planeet Aarde. En dit kondigt de verschuiving van de Eeuwen aan wat ons brengt naar een nieuwe Era van Vrede, Liefde, Vrijheid, Rechtvaardigheid en Vreugde voor iedereen! Het is tijd om actie te ondernemen. Het is tijd om de bestemming van onze wereld in onze handen te nemen.

Om het Aion portaal te activeren wordt gevraagd om allemaal samen ons in te stellen, te mediteren op dezelfde tijd (of verschoven tijd.w.) op de hele wereld. Op 23 nov. 2013, om 10: 11 uur . ’s avonds, dus (er staat 9:11 GMT dat is hier 10:11 u. Maar je kunt dit ook ’s middags doen en tijd instellen op ’s avonds. ) Je kunt in grote of kleine groepen mediteren of apart.. dat kan ook. Maar ook op een speciaal triggerpunt voor de nieuwe Renaissance in Florence in Italië. En om collectief ons te visualiseren als een verenigd bewustzijn. Het Gebeuren dat ons vergezelt naar een nieuwe Era van Licht dat gebeurt in het NU!

Door dat te doen creëren wij een helder en harmonieus kanaal van manifestatie voor de uiteindelijke bevrijding van de planeet en helpen dit te manifesteren zo snel en zo geweldloos als mogelijk is.

Wij KUNNEN dit doen! Maar het is belangrijk om dit met zoveel mogelijk mensen te visualiseren om de kritieke massa te bereiken. Help dus dit te verspreiden! Wij hopen al jullie prachtige zielen te ontmoeten in de hogere dimensies van 23 november….
Dan komen instructies voor de meditatie. Ontspan je, adem diep en rustig. Roep de aanwezigheid van je ziel (Hoger Zelf) op en je gidsen en engelen en aartsengelen en opgestegen meesters.

Verbind je met het wereldwijde collectieve bewustzijn.

visualiseer het moment van de compressie doorbraak, de flits van het Gebeuren van Goddelijk Licht die de hele Aarde omvat en al haar bewoners die onze prachtige planeet bevrijdt van alle duistere energie en de uitstraling ervan. Dat gebeurt in het NU. Heb een gevoel van diepe dankbaarheid, intense liefde … WE ZIJN EINDELIJK VRIJ!!! VICTORIE NU, BEVRIJDING NU!

EINDELIJK VRIJ. VERspreid deze video over al jullie blogs en websites……

Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild
Graham Dewyea interviewt haar