Followers

i decree

zaterdag 6 augustus 2016

Nederlands -- Blossom met de Galactische Raad van Licht op 6 aug. 2016



Blossom met de Galactische Raad van Licht op  6 aug. 2016
                                                  
Blossom: Ik zit in tweestrijd vanmorgen. De vorige nacht stuurde ik een video van een groot Moederschip dat in(boven?) Columbia verscheen.

  1. Het ziet er indrukwekkend uit
  2. Dat gebeurde aan het eind van juni. Hoe kan het dat het nog niet idioot viraal is uitgezonden?
  3. Een ander mens maakte een video over het feit dat het een hologram/valse vlag/foute buitenaardse invasie was.
  4. Hoe komt het dat mijn hart me niet laat WETEN wat de WAARHEID is?
  5. Daarom om geen vrees brenger te zijn… wil ik tot op de bodem komen van dingen… wat is jullie kijk op valse vlaggen enz.? En als ik DE WAARHEID NIET KAN VOELEN… Hoe word ik dan verondersteld om al die dingen te onderkennen!?
  6. Ik ben niet gedeprimeerd… noem me gewoon Mevrouw In Verwarring uit Noosa! 
Federatie van Licht: We beseffen Liefste ziel dat je de intentie gemaakt hebt om alleen de Hoogste Waarheid uit te brengen, zoals je altijd doet voordat je met ons communiceert. Maar er zijn bepaalde zaken die gewoon niet gunstig zouden zijn om te bespreken en dit is er een van.

Bloss: Waarom?

Fed.v.L: Door zijn delicate format.

Bloss: Maar is het niet belangrijk voor ons mensen om de WAARHEID te brengen?

FEd.v.L: Dat is zo… maar jullie veiligheid is ook een zorg.

Bloss: De mijne?  om de informatie te channelen of ieders veiligheid?

Fed.v.L: Die van jou om de WAARHEID te channelen.

Bloss: Het is toch erg frustrerend… Ik bedoel, was dat een echt Moederschip in die video of was het een hologram?

Fed.v.L: Het was een Echt Schip. Alhoewel groot, zouden we niet zeggen dat het een Moederschip was.

Bloss: Dan, hoe kan het dan dat velen van ons er nooit eerder over hoorden? Dit gebeurde ongeveer een maand geleden.

Fed.v.L: Dit is ons gebied niet. We zijn niet in beheersing van jullie media en hoe informatie wordt verspreid. We lachen door die compassie voor jullie gevoelens op dit moment. We dringen er bij je op aan om alle zorgen los te laten… want is het niet dat we gezegd hebben, samen met onze vertrouwelijke Energie die jij kent als White Cloud… dat ALLES IS ZOALS HET MOET ZIJN?
We lachen ook, want het is erg amusant dat zolang jullie ons vragen, als de dingen gaan beginnen…’Wanneer gaat deze show de straat op?’ zeg je … en dan op het moment dat we je iets geven als een openingsnummer vraag je het je af en twijfel je!

Bloss: Ik weet het. Dat is grappig… en toch ook al heb je bevestigd dat dit geen hologram is, het is een echt ding… voel ik een beetje twijfel. Kunnen we daar even mee doorgaan? Twijfel is geen goed gevoel en toch, heb ik geen twijfel dat ik contact heb met JULLIE… DE FEDERATIE VAN LICHT… dus zo voel ik meer dat het allemaal over mij gaat! Ik veronderstel dat het teruggaat naar het feit dat dit oud nieuws is en ik denk dat het raar is dat dergelijke fenomenen niet meer ‘naar buiten komen’… EN… als duizenden mensen dit zagen, zoals het gezegd is, waren er dan maar weinig mensen die in die tijd een telefoon hadden?

Fed.v.L: Met het diepste respect, die zaak verandert het feit niet dat wij zeggen dat het WAARHEID is vergeleken met dat het een illusie is geschapen door degenen die precies dat ding willen veroorzaken… Verwarring! Telefoons of geen telefoons!

Bloss: Goed punt. Het is ongewoon voor me om in dat spul te duiken nu en dan voel ik de behoefte. Zoals ik zeg, IK WIL DE WAARHEID… en zeg alsjeblieft niet, zoals in de film: ‘JULLIE KUNNEN NIET MET DE WAARHEID OMGAAN!’

Fed.v.L: Het is niet dat jullie niet met de Waarheid kunnen omgaan. Helemaal niet zoiets. Het is meer dat VEEL van DE WAARHEID nog niet klaar is om te worden onthuld/vrij te kopen.

Wij VOELEN de noodzaak om te troosten en smart te verwijderen uit jullie gedachten betreffende toekomstige dagen en om jullie een ‘hoofden omhoog’ te brengen betreffende JULLIE WEZENS.

DUS… AAN IEDEREEN DIE HUN HART GEVOLGD HEEFT OM DIT TE LEZEN…

HERINNER JE…

DAT JE NAAR DEZE PLANEET BENEDEN KWAM OM HEM TE REDDEN.

JULLIE FALEN NIET OP ELKE VORM OF WIJZE.

JULLIE WAREN JE ER BEWUST VAN DAT WAT JE ONDER OGEN ZOU ZIEN ALS JE OP DE PLANEET KWAM… JE VERVULT JE MISSIE EN ALS DE WAARHEID ZICH ONTVOUWT… HERINNERT JULIIE ZIEL… JULLIE WAARHEID…

Het is eerder zoals het hebben van een déjà vu. Jullie hebben een vage herinnering ‘hiervan’ dat eerder plaats vond. Zo is het hoe je de WAARHEID herkent.

Bloss: OK… dus om een beetje een doetje te zijn hier… zeg bijvoorbeeld… er moet een Grote Show zijn aan de hemel… kunnen we onszelf genoeg vertrouwen om te weten of het wel of niet ‘Jullie stuk’ is… De Goede Mensen… of worden we valselijk misleid door hologrammen enz.?

Fed.v.L; We voelen de behoefte om je in een warme deken te hullen en je te wiegen… alsof het kind net een ‘griezelig verhaaltje’ heeft gelezen en nu bang is voor het donker.

Bloss: Ik houd van die analogie…

Fed.v.L: Wij houden van die WAARHEID.
ZIELEN VAN DE AARDE… ALS WIJ ONSZELF PRESENTEREN… ALS WE STOFFELIJKE VERSCHIJNEN VOOR JULLIE OGEN… AAN JULLIE BLAUWSTE HEMELEN…

ZUL JE WETEN DAT WIJ HET ZIJN… EN WE ZEGGEN GRAPPEND… EN WE BENADRUKKEN ‘GRAPPEND’… ALS WE ENIGE VORM VAN AMUNITIE VERTONEN… DAN ZIJN WIJ HET NIET!

Laten we verdergaan om te her-verzekeren. Denk je nu EERLIJK Blossom dat we ons niet bewust zijn of gealarmeerd zijn betreffende zo’n zaak?

WE HEBBEN DIT ONDER CONTROLE.

Denk je dat als een valse vlag zichzelf zou presenteren… een hologram… iets daarom dat niet echt is… Denk je niet dat we zouden WETEN hoe dit te onthullen als zodanig? Zou onze technologische kennis daarover in staat zijn om zo’n bedriegerij te ‘verdampen’?

WE VRAGEN JE NU OM DIEP IN JE HART TE GAAN… zoals we zeggen…  Zielen van Waarheid… Zielen van Eer… als wij het perfecte moment kiezen om onverhuld in jullie atmosfeer te komen… zal er geen twijfel zijn over ONZE WAARHEID. JULLIE ZULLEN DAT VOELEN.

Bloss: Het spijt me zo om te onderbreken als je zo in die stroom zit… maar, als dit het geval is… hoe kan het dan dat ik het niet VOELDE … toen ik naar die video keek?

Fed.v.L: Omdat jouw twijfels uit vorige belevenissen al in de verdedigingsmode zaten. Is het niet zo, Blossom dat je extra waakzaam bent omdat je veel geleerd hebt in al die jaren?

Bloss: Oh, inderdaad! Inderdaadje! Maar wie zegt dat ik zo niet zou zijn als de BIG SHOW eraan komt?

Fed.v.L; Het zou niet mogelijk zijn om te twijfelen… OF OM TE VREZEN!

Kunnen we zeggen… om alleen maar te helpen… JIJ ONDERSCHAT WIE WIJ ZIJN!

Bloss: Ik kan jullie wuftheid voelen! Maar, ook een overweldigend gevoel van LIEFDE die… als zo vaak eerder, me onmiddellijk tranen … bracht. Waarom huil ik zo, soms? Ik VOEL dat ik plotseling in LIEFDE en WAARHEID wordt gedrenkt en mijn hart WEET DAT en laat me dat weten door zo te reageren. Maar, het is ook een gevoel van verbinding met jullie en dat je zo dichtbij voelt en toch zo ver weg!

Fed.v.L: We begrijpen toestand. Maar het brengt ons zo’n Vreugde te weten dat je ONS KUNT VOELEN … dat we JE KUNNEN BEREIKEN… zo dichtbij en toch zo ver weg!

Bloss: Waarom, vraag ik me af, word ik niet super opgewonden over die video of heb je daar al op geantwoord?

Fed.v.L: Dat hebben we. Kijk door bedrog heen… want… na alle jaren is veel ontworpen om je zo te laten voelen… in de zin van twijfeling en verwarring.
DIT IS GEEN KLEIN VISJE DAT WE BRADEN, BLOSSOM GOODCHILD!

Bloss:  Ooh  Err!

Fed.v.L: Je moest tot een erkenning komen in je WEZEN dat WE ZIJN DIE WE ZEGGEN DAT WE ZIJN… en dat niets je daar van kan afbrengen. Niets.

WANT JIJ HEBT DE WAARHEID OM TE WETEN. Maar met alle respect… is het niet een langer botsende rit geworden met veel obstakels op je pad?

Bloss: Ja. voor ons allemaal! Want er zijn velen die naast me lopen… die jullie KENDEN dat jullie van WAARHEID zijn… soms nog meer dan ik soms!

Fed.v.L: En is het niet zo dat jouw VERTROUWEN in het zelf is gegroeid… en NU dat ‘GEBEURTENISSEN’  steeds dichterbij komen… kun je RECHTVAARDIGEN elk hoekje en gaatje van denk gedachten… die je in het WETEN bracht van wat je NU VOELT… DE WAARHEID DIE JE NU VOELT… die niet ver weg is…

DIE MASSALE VERANDERING…

Bloss: Eh…om weer te onderbreken… Ik ben wat bezorgd omdat ik weet dat je op het punt stond om DIE WAARSCHUWING te zeggen … eh hallo?

Fed.v.L: En je aarzelde om dat op te schrijven omdat je voelde dat het een negatief voorstel was, nietwaar?

Bloss: Yep. En een woord helemaal niet van jullie om te gebruiken. Maar ik weet dat jullie het zijn. Ik voel me meer dan vertrouwd daarover.

Fed.v.L: die ‘waarschuwing’ is meer als een ‘let op’… ‘Pas op’…

Er komt grote verandering aan, zoals we hebben gezegd. Trots komt voor de val… en degenen die prat gaan op wat NIET TOT DIENST IS VOOR IEDEREEN… zal zeker een val maken.

En die val zal zwaar voor hen zijn… die een massale/grote verwarring zal scheppen van ‘Wat gebeurt er eigenlijk’. Dus velen van jullie soort zullen op een plek komen van totale overweldiging want zij hebben doorgeslapen…totdat de donderstorm hen met een kraak deed ontwaken.

DAN… DAN … DAN… STRIJDERS VAN HET LICHT… zoals we eerder zeiden… DAN ZULLEN JULLIE JE STANDPLAATS INNEMEN!

JULLIE ZULLEN JE VERENIGEN… JULLIE ZULLEN DE KRACHT VOELEN VAN ELKE STRIJDER… HART TOT HART OVER JE HELE WERELDBOL… DIE SAMENKOMEN… ZICH VERENIGEND… DE BEHEERSING VAN HET ZELF NEMEND EN ANDEREN VERDER LEIDEN OVER DIE BRUG, LIEFSTE ZIELEN… OVER DIE BRUG NAAR HET BELOOFDE LAND.

Bloss: Struth Ruth! (waaratje!) Dat was best dramatisch! Ik kon bijna het orkest horen hen vergezellen. Ik laat het hierbij, omdat het theatrale in me weet dat dit een goed einde is! EEH LIEVE HELP! Het is nu 9 uur in de ochtend.. Ik denk dat ik uit mijn pyjama ga en “verder moet gaan zoals normaal.” Wat een raar leven leiden we. Als iemand me vraagt: “Hoe was je dag?” +++++++++++++Dan zeg ik “Goed, dank je en die van jou?” Weinig weten ze dan dat ik vroeger op de dag een conversatie had zoals met deze ET’s! Ik houd van jullie en ECHT, alhoewel ik de gek steek… ik ben zo Dankbaar voor deze vriendschap die we hebben.

Fed.v.L: We kunnen alleen maar zeggen dat we helemaal passen bij je gedachten. Het zal nooit ophouden JULLIE WEZENS TE VERLICHTEN zoals wij die van jou doen, lijkt het.

Bloss: Dat doen jullie zeker. Dat doen jullie zeker mijn vrienden. Roger … Over en uit!!
Nadat we weg waren… glimlachte ik, omdat ze in het begin zeiden dat er bepaald zaken waren die we het best niet konden bespreken en toen gingen we er direct mee aan de gang en bespraken die! Ik VERTROUW dat zij weten hoe veel kan worden ‘onthuld’ en ze gingen zeker niet in detail over valse vlaggen enz.


Please revisit The Invocation 'We are the Game Changers' whenever the mood takes you ... to keep the Energy as HIGH as we can.

The link to be able to access all my YouTubes ishttp://www.youtube.com/user/isjaabmo

(vertaling winnyd@stralendetoekomst.nl ) 

0 reacties:

Een reactie posten

LOVE

SYDNEY EVENT

meditation

Dit is zo’n prachtige video dat ik hem graag doorstuur. Zij spreken over Het Gebeuren, waar ook Blossom over spreekt, de Federatie dan. Zij zeggen niet wanneer dat komt, wel dat het dichtbij is. IK WEET NIET OF DIT HET IS…. maar in ieder geval is hier wel iets wat zeer belangrijk is, het vierkant tussen Uranus en Pluto wat momenteel op zijn toppunt staat. Een heel belangrijk spanningsmoment. Ik probeer de film vluchtig snel te vertalen omdat het om deze dag gaat. Gooi je intentie, al doe je dit vanmiddag of morgen, bij de juiste tijd van 10:11 vanavond… dat werkt allemaal.

Ik vertaalde ongeveer alles, daar staat alles in, maar in stukjes dus, op de film. Druk dit af dan kun je het bijhouden.

De vertaling:

WERELD MEDITATIE OM EEN REVOLUTIE VAN LICHT EN EEN NIEUWE HER-GEBOORTE (RENAISSANCE) TE TRIGGEREN

Mercurius, Venus, Jupiter,Saturnus , Neptunus en Pluto zullen een zespuntige ster mandala vormen om de Zon op 23 november 2013 (dit getal is 13, een eindgetal van de Maya telling.w.) Tegelijkertijd vormen Pluto en Uranus een vierkant. Ze scheppen zo een veelbetekenend astrologische situatie. Dit stelt ons in staat om een belangrijke energie vortex te activeren. Dit wordt het AION Portaal genoemd. En die triggert een Revolutie van Licht. En een Nieuwe Renaissance. Het representeert het meest belangrijke astrologisch aspect van deze tijd.

Voor de eerste keer in Aarde’s geschiedenis zal er een verbinding worden gemaakt tussen 3D van het stoffelijke rijk en 11 D van het kosmische atmische plan, het plan van Bewustzijn en het leven zelf. Van totale vrijheid en verrukking. Waar de beperkingen van het zielenlichaam worden doorbroken naar de dimensie van oorspronkelijk voelen en het Moeder Schepper principe, waar men co evolutionair bewustzijn, Gods bewustzijn beleeft .

De activering van het AION Portaal zal een ommekeer veroorzaken van de getijdenstroom. Op het moment van de activering van het Aion portaal zal de Grote Centrale Zon een impuls afgeven die onze Zon zal penetreren en de mandala’s van de planeten erom heen. die zenden harmonieuze resonantie golven door ons hele zonnestelsel.

Deze galactische minipuls zal worden doorgezonden door Aion en Iona, een kosmisch paar van tweelingzielen die enorm heeft bij gedragen aan de formatie van Galactische Centrale Beschaving van Licht, miljoenen jaren geleden.


Iona’s bedoeling is nu om Godinne Bewustzijn te verspreiden om ons te helpen de dualiteit te overstijgen en om in een ecstatische verbinding te leven met de Schepper terwijl we het Goddelijk waarnemen in alles. Aion’s bedoeling is om veilig te stellen dat de Galactische kosmische cyclus verandert in harmonie met de 25.000 jarige hartslag van de Galactische Centrale Zon. Hij overziet/houdt toezicht over deze activering van het Aion portaal op planeet Aarde. En dit kondigt de verschuiving van de Eeuwen aan wat ons brengt naar een nieuwe Era van Vrede, Liefde, Vrijheid, Rechtvaardigheid en Vreugde voor iedereen! Het is tijd om actie te ondernemen. Het is tijd om de bestemming van onze wereld in onze handen te nemen.

Om het Aion portaal te activeren wordt gevraagd om allemaal samen ons in te stellen, te mediteren op dezelfde tijd (of verschoven tijd.w.) op de hele wereld. Op 23 nov. 2013, om 10: 11 uur . ’s avonds, dus (er staat 9:11 GMT dat is hier 10:11 u. Maar je kunt dit ook ’s middags doen en tijd instellen op ’s avonds. ) Je kunt in grote of kleine groepen mediteren of apart.. dat kan ook. Maar ook op een speciaal triggerpunt voor de nieuwe Renaissance in Florence in Italië. En om collectief ons te visualiseren als een verenigd bewustzijn. Het Gebeuren dat ons vergezelt naar een nieuwe Era van Licht dat gebeurt in het NU!

Door dat te doen creëren wij een helder en harmonieus kanaal van manifestatie voor de uiteindelijke bevrijding van de planeet en helpen dit te manifesteren zo snel en zo geweldloos als mogelijk is.

Wij KUNNEN dit doen! Maar het is belangrijk om dit met zoveel mogelijk mensen te visualiseren om de kritieke massa te bereiken. Help dus dit te verspreiden! Wij hopen al jullie prachtige zielen te ontmoeten in de hogere dimensies van 23 november….
Dan komen instructies voor de meditatie. Ontspan je, adem diep en rustig. Roep de aanwezigheid van je ziel (Hoger Zelf) op en je gidsen en engelen en aartsengelen en opgestegen meesters.

Verbind je met het wereldwijde collectieve bewustzijn.

visualiseer het moment van de compressie doorbraak, de flits van het Gebeuren van Goddelijk Licht die de hele Aarde omvat en al haar bewoners die onze prachtige planeet bevrijdt van alle duistere energie en de uitstraling ervan. Dat gebeurt in het NU. Heb een gevoel van diepe dankbaarheid, intense liefde … WE ZIJN EINDELIJK VRIJ!!! VICTORIE NU, BEVRIJDING NU!

EINDELIJK VRIJ. VERspreid deze video over al jullie blogs en websites……

Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild
Graham Dewyea interviewt haar